K@mil Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Hei! Jeg skal ha lykter til salgs ca i neste uke, passer E39 96-2001 pre-face lift. Det er xenon D2S originalt. Uten steinsprut . 7 mnd gamle. Kjøpt på ebay. http://motors.shop.ebay.com/__?_from=R4 ... 39+D2S+LED Ringene /Angel Ayes er Ultra High-Power LED ikke noe 4 dioder som vanlig kopilykter. Ser ut nesten som Originale. Merke er DEPO. Ene xenon lyspære røkt.Enkelt montering, plug and play. Alt passer uten overganger eller noe. Elektrisk justering- Går opp når man slår på lyset. ORIGINALE BMW HELLA ballaster følger med. bud . men håper på noe 2500 kr for de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perolav Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 gir deg 2000 for de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K@mil Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 bud notert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K@mil Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Lyktene er solgt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midlertidig Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Heihei! En utrolig god stund siden det var noe aktivitet på dette innlegget, men jeg lurer bare på om du kan sende meg en link til akkuratt de lyktene du kjøpte på ebay? Var en god del forskjellige der nå i den linken du har her på innlegget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K@mil Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 http://www.ebay.com/itm/USA-97-00-BMW-E ... es&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midlertidig Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midlertidig Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 og disse passer min e39 som har halogen lykter? dvs helt vanlige. eller må jeg ha xenon fra før av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K@mil Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 er ikke helt sikkert. Hør med de på ebay. balaster og tennere følg ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midlertidig Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 allright Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå