hao Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Hei Er grønn i faget tror jeg. har søkt litt på emnet men finner ikke ut av det. Hva er fuelrail og hva gjør den? Er dette orginalt eller er det snakk om trimming? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Fuelrail står på toppen av dysene, pumpa flytter drivstoffet dit for også spre det utover dysene. Det som er til overs går igjennom railen og tilbake i tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Fuelrail står på toppen av dysene, pumpa flytter drivstoffet dit for også spre det utover dysene. Det som er til overs går igjennom railen og tilbake i tanken hva er greia med å montere slik da? hva er bedre med denne en det orginale oplegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Det er vel fuelrail originalt på alle biler Du får vel noen "trim" railer ja, er vel sikkert større slik at det kan gå mere bensin igjennom den vil jeg tro, uten at jeg kan en dritt om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå