janerrn1 Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Skal selge bilen til neste helg og plutselig idag ville ikke soltaket funke. Veit at dette er et kjent problem på E36, men virker som de fleste andre har et "stuck" soltak. Men hos meg skjer det ingenting når jeg trykker på knappen bare. Hva er mest sannsynlig gærnt her? et relè eller noe sånt? eller tror dere motoren til soltaket er død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 Fint hvis noen har en DIY eller noe sånt de kunne linka til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenTT Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Det kan være et relè, dette sitter isåfall på førersiden ved rattstammen. Husker ikke hvilket, tror det heter komforrelè og har en blåfarge? Har vært borti samme problemet, men det begynte å virke igjen så jeg gjorde ingenting med det. Vindusheisen bruker samme relè, så hvis de funker så er det nok ikke relè. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå