EspenHamre Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Trenger pipe til bolten på bildet. Har prøvd en som har nr 32, ser lik ut, men er for liten. Noen som vet nr, eller bor i nærheten og kan låne meg?
AlXz Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Hvis det er org bmw låsebolt, kan du ta med bilen til en bmw-forhandler/verksted og låne der tenker jeg? Enten låne der og skru de ut, evt finne ut hvilken det er for så å bestille. Kosta rundt 100kr + moms når jeg kjøpte..
EspenHamre Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Har de en liste over typer da ? Litt vanskelig og finne nr vist ikke. Skal til byen imorga, men kjører jo ikke bilen ditt med sommerdekk på dette føret, så får håpe jeg får låne dem med meg
AlXz Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Har de en liste over typer da ?Litt vanskelig og finne nr vist ikke. Skal til byen imorga, men kjører jo ikke bilen ditt med sommerdekk på dette føret, så får håpe jeg får låne dem med meg De hadde 2 store sett.. så prøvde frem til hvilken det var.. Du får nesten ta kontakt der å spørre.. ? Tror det er vanskelig å få lånt et slikt sett liksom.. da er poenget med låsebolter nesten borte isåfall
EspenHamre Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 flott, da satser jeg på å få lånt
EspenHamre Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 Brages (BMW i Ålesund) hadde ikke så jeg kunne låne, men Toyota i Ulsteinvik (samme eiger som Brages tror jeg) hadde ett sett, så da fikk jeg tak i rett nr
fredriko Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Du setter en pipe som er litt mindre enn hodet på bolten og punkter inni pipa, skrur ut driten og setter inn en vanlig bolt så slipper du det problemet i seinere tid
EspenHamre Skrevet November 20, 2010 Forfatter Skrevet November 20, 2010 Slike løsninger har jeg plenty av i hodet, det hadde aldri gått uten og skade Hartge felgene så det var aldri aktuelt. Var jo bare og få tak i pipa hos BMW
fredriko Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 hehe såg ikke at det var hartge felger før nå skjønner hvorfor du ikke tok en slik løsning da nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå