sparky23 Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Hei og hopp! Har lykter med en 5-6 prikker som ringer, og det er ikke akkurat pent syntes jeg, så jeg lurte på om det er mulig å bytte ut ringene med ccfl ringer? Og om noen evt har en link til ringene som passer. Her er de "ringene" jeg har:
Sjøbuse Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 må bytte tilbake til orginal lyktene tror jeg. er nok ikke så lett å sette CCFL ringer i lykter som allerede har ringer.
sparky23 Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 hmm, det er noe dritt da jeg ikke fikk de med bilen.., men går det an å ettermontere xenon på de billige facelift lyktene på gs?
Flextron Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Del lykta.. skal være mulig å bytte til cffl ringer.. disse får du kjøpt på biltema eller ebay...
Eksos Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Tror det skal være mulig å bytte ringer på de Depolyktene du har.. Ring GS og hør
sparky23 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 noen som har en link eller noe til disse lyktene hos gs? finner dem ikke jeg, men så er jeg blind på begge øya innimellom og:P
sparky23 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Fikk foresten svar fra GS og de sa at ringene er støpt til reflektoren så jeg er nødt til å bytte lykter skal jeg ha andre ringer. Men har noen en link til meg som nevnt i posten over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå