CV-Erik Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Heisann Er det mulig og bruke kabelsko og trikse og fikse litt selv for og få liv i lyktene, eller må man kjøpe sånn ombyggingskit fra schmiedmann? Takker for svar. Erik
manta-a Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Går ut ifra att det e frontlykter du snakke om her,ikke noe problem og koble de opp med kabelsko nei,men finn jo kanskje ei bil på huggern som du kan ta kontakter ifra.E34 har vel de samme kontakter vil æ tru.
CV-Erik Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Ahh Takk for svar! Blir det da sånn at jeg driter i den koppen bakpå hvor den kontakta er, og tar kabler fra stikket fra ledningsnettet, og rett på pærene da eller?
Forbiss Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Eg har et nytt sett med slike overganger liggende. Men du er vel kanskje ikkje så mykje i telemarkstraktene?
CV-Erik Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Eg har et nytt sett med slike overganger liggende. Men du er vel kanskje ikkje så mykje i telemarkstraktene? Er ikke så ofte der nei Mye hadde du tenkt deg for overgangene da? bilder? kan sikkert ta det på PM
manta-a Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Kan koble rett i kopper om du får tak i rund kabelsko i rett dim,brukt hu kabelsko på min no da,for der var det dårlig kontakt.så vart ei hurtigløsning på den,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå