drunken' Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Har ikke lyst til å selge godbilen, men skal kjøpe ny arbeidsbil. Bilen står i Trondheim. BMW 318is E36 97mod orginal m-tech Eksteriør: Cosmos Schwarz Interiør: Tuerkis Km-stand: 210 000 km Pris: 60 000 kr EU-Godkjent til 31.03.2011 Ting som er gjort med bilen: - Bilstein B10 60/40 senkesett - Simons bakpotte - KN-filter (renset og oljet i vår) - Bakrutesenker - DTM-leppe under frontfanger - Xenonlys 6000k nær og fjernlys - Byttet til ZKW linselykter - Byttet til helt nye lykteglass - Carbonemblemer foran og bak - Mørke blinklys foran - Nye vinterdekk på orginale BMW alufelg vinter 2009 (Nokian Hakkapelitta RSi) - Nye Hartge replika sommerfelger 18", 8,5" foran 9" bak med bra dekk - Nye sidelister rundt hele - Valset hjulbuer bak (Automote) - 5mm spacere foran, 10mm spacere bak kan medfølge - Ny fjærgummi bak - Byttet bakhjulslager bak begge sider - Oljeservice med filterbytte (Castrol Magnatec) - Ny olje girkasse - Ny olje diff - Ny clutch - Ny viftereim og airconditionreim - Nye bærearmer foran - Nye endeledd foran - Nye motofester - Nye vinduslister bak (kjent for å mårkne opp på E36 Coupè) - Ny utetemp-føler - Nytt pollenfilter - Nye bremseband til håndbrekk - Ny slepering i ratt - Ny starter Feil på bilen: - Bensinmåler er død - Vindusheis på førerside går motsatt vei (må trykke ned for at vindu skal gå opp og motsatt) - Trenger nye tennplugger Bilder er med sommerfelger. Står på vinterfelger nå! Ta kontakt her eller på 95 18 90 41 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Her er forresten autodb-annonsen og, med andre bilder like før jeg la om til vinterfelger: http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1242567&_cmd=similar&cb=7707.82518831387 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Pris satt ned fra 80 til 70 000,- pga kjøp av ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Hadde du bare hatt svart interiør hadde bilen din gått opp 10k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 Skjønner ikke hvorfor alle klager på interiøret ass! Kult å ha en bil som skiller seg ut litt da.. Fikk mange kommentarer på BMWCCN vålertreff osv Og vil man absolutt ha annet interiør, så går det ann å bytte selv Denne bilen til 70 000,- er et godt kjøp! Påkostet veldig mye og er i bra stand! Setter ned prisen pga at jeg har kjøpt ny allerede.. Så løp og kjøp folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 syns det var dyrt jeg, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 syns det var dyrt jeg, men Er du interessert i bilen da? Hvis du er det, så har du kanskje en begrunnelse for hvorfor det er så dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Nei, jeg bare tok min som eksempel. ga 80 for den. nylakkert, null rust, helt strøken. bbs lm® felger ++ og den hadde gått 190k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Nei, jeg bare tok min som eksempel. ga 80 for den. nylakkert, null rust, helt strøken. bbs lm® felger ++ og den hadde gått 190k Vil ikke si prisen er så gal egentlig, med tanke på ALT som er gjort med den.. Og at den er en 97mod orginal M-Tech trekker jo ikke akkurat ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Nei, jeg bare tok min som eksempel. ga 80 for den. nylakkert, null rust, helt strøken. bbs lm® felger ++ og den hadde gått 190k Så da er 70 for min mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Kan også nevne at det er lagt opp strøm og signalkabler til bagasjen, det er lagt skjult gjennom bilen. Har en aktiv sub baki nå, så spiller helt greit. Kan følge med hvis ønskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Da har jeg vært på biltilsynet og fått godkjent senk i vognkort! Bilen kan også kjøres til Tolga/Tynset i Nord-Østerdalen i helgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Er åpen for bud. Hvis ikke blir den kjørt til Tolga og satt i garasjen der, og avskiltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Da står bilen trygt plassert i garasje hos foreldra mine på Tolga i Nord-Østerdalen! Kom og kjøp Er fortsatt åpen for bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå