Finnsbråtn Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Har en e46 som i den siste tiden det har regna tar inn vann nede ved dørsken. Tar inn vann akkurat der pakninga tetter, men pakningslista er jo hel og rein så jeg skjønner ikke hvorfor den tar inn vannet? Gjelder begge bakdørene og passasjer døra i front men ikke sjåførsida. Finnes det noe og smøre inn pakninga med?
DJ RS2 Matrix Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 det er ikkje fukttrekket inni døra som har løsna da ? da kommer det vaten innover den pakningen rundt døra. hadde samme problemet for ei stund siden, og her var feilen
Finnsbråtn Skrevet November 21, 2010 Forfatter Skrevet November 21, 2010 Hmm det må jeg sjekke opp. Tok det inn vann bare nede ved dørsken til deg og da ell? Hva brukte du for og feste fukttrekket med igjen da?
DJ RS2 Matrix Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 hos meg så samla vatne seg framme på passaskjersida, var passaskjerdøra framme hos meg, da var det litt vått midt på dørken og våtere jo lenger fram du kom. for å feste det så brukte eg tec7 og masse varme, varma først godt opp det klisset som var der i fra før og så masse tec7 og deretter press og varme.
Finnsbråtn Skrevet November 21, 2010 Forfatter Skrevet November 21, 2010 å det har ikke vært noe fukt etterpå?
DJ RS2 Matrix Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 veit ikkje bilen har stått inne i garasjen siden eg fiksa det. rekner med at det er tett
Kobar Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 hos meg så samla vatne seg framme på passaskjersida, var passaskjerdøra framme hos meg, da var det litt vått midt på dørken og våtere jo lenger fram du kom.for å feste det så brukte eg tec7 og masse varme, varma først godt opp det klisset som var der i fra før og så masse tec7 og deretter press og varme. Jeg gjorde det samme som deg for 3 dager siden! tørt og godt enda ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå