Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en e46 som i den siste tiden det har regna tar inn vann nede ved dørsken. Tar inn vann akkurat der pakninga tetter, men pakningslista er jo hel og rein så jeg skjønner ikke hvorfor den tar inn vannet? Gjelder begge bakdørene og passasjer døra i front men ikke sjåførsida. Finnes det noe og smøre inn pakninga med?

Skrevet

det er ikkje fukttrekket inni døra som har løsna da ? da kommer det vaten innover den pakningen rundt døra.

hadde samme problemet for ei stund siden, og her var feilen

IMAG0143.jpg

Skrevet

hos meg så samla vatne seg framme på passaskjersida, var passaskjerdøra framme hos meg, da var det litt vått midt på dørken og våtere jo lenger fram du kom.

for å feste det så brukte eg tec7 og masse varme, varma først godt opp det klisset som var der i fra før og så masse tec7 og deretter press og varme.

Skrevet
hos meg så samla vatne seg framme på passaskjersida, var passaskjerdøra framme hos meg, da var det litt vått midt på dørken og våtere jo lenger fram du kom.

for å feste det så brukte eg tec7 og masse varme, varma først godt opp det klisset som var der i fra før og så masse tec7 og deretter press og varme.

Jeg gjorde det samme som deg for 3 dager siden! tørt og godt enda ihvertfall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...