Eklund Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 jeg har varme som funker i ny og ne. motorn mister halvparten av hestene. hvis jeg skrur av og på motorn så går den fint, men varmen blir borte. når motorn går dårlig og jeg skrur den av så skrur lysene seg også av fint. når motorn går bra og blir skrudd av så går først advarslene om at jeg har glemt på lysene, de blinker voldsomt og så skrur de seg av. hva kan dette være og er det noen som hatt noe av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 ingen andre varmeentusiaster til hjelp ute i kulda? har hørt litt during fra klimapanelet også. bilen har coilovers og er litt stiv, noe kan også ha hoppet av. noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3978 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Prøv denne...Lufting... http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=105814 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå