Eksos Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Hei, Ønsker å kjøpe bakpotte til bilen min da min synger på absolutt siste verset. Trenger ikke være "effekt"bakpotte, men om det er det foretrekker jeg en med lite lyd. Kjøper gjerne orignalt, å gjerne slik jeg kan kjøre å hente den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 eg har ei sebring bakpotte send pm vist da e int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Mye lyd i den? Hadde jeg kjørt bil med en stor sekser skulle jeg gjerne hatt litt lyd, men på en sløv gammel 318i passer det rett og slett ikke :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadsent Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Har bakpotte liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 ne ikke noe sånn ekstremt mye hadde det både på 4ar og 6ar fin lyd ikke noe spetakel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Hvorfor må alle holde til 5-8 timer herifra? Den originalpotta kan vere interessant om du ikke krever for mye av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 jeg har også helt lik som den over på bilde, du kan få den for 250,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 jeg har også helt lik som den over på bilde, du kan få den for 250,- I bra stand den eller? Ikke noe hull eller noe? Skal straks på eu-godkjenning nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 denne er ikke veldig gammel tror jeg var ingen ulyder i den. fin lyd. mi potte er kappet ca 30cm bak lydemper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Da er problemet at hullet i potta mi er lenger bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 jeg har hele eksosen til deg forsåvidt hele veien, men det er jo kappet. men kan sveises sammen igjen er 2deler, grunnet jeg har kjørt straka røyr etter katen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå