sm0k3d Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Skjønner ikke hvordan jeg får på Kjørelys og Tåkelys samtidig på min e34..? Takk
Gjest Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 du vipper lysbryteteren til "kjørelys/nærlys", og tåkelysbryterene til "tækelys foran" (1.hakk) ??
enverl Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Det er mulig det ikke lar seg gjøre. I med at det ikke er lov, har jeg opplevd på mange biler at det ikke er mulig å få tåkelys(foran) på så lenge bryteren står på kjøre/nær-lys. På audi spessielt er bryteren laget slik at du ikke kan dra i den får å skru på tåkelys foran så lenge den står vippet på nær/kjøre-lys. Men er veldig usikker på om dette gjelder din bil.
Gjest Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 jeg vet at dette ikke gjelder e34 med mindre noen har koblet inni der. og jo, dette er lov under visse omstendigheter.
sm0k3d Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Ok. Men det er kun mulig å få på kun èn av dem samtidig. Men da må jeg eventuelt skru opp og legge til en vippebryter eller noe lignendes på en av ledningene da?
Gjest Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 nei, du må finne de uoriginale ledningene (Evt en feil som kan være der) å fjerne disse.
sm0k3d Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 en feil? Kjøpte den for ca 2 uker siden. så har ikke så mye peil på bmw. derfor mange rare svar hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå