rookie Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Hey, noen som veit hvorfor vinduet mitt på føre siden bare funker til tider ? hjelper da jeg slår i den svarte boksen, har tatt opp den boksen med det elektriske kortet, det så bra ut, men noen som har hatt det samme problemet ? er dårlig kontakt et sted i boksen\ vindu heisen. Tusen takk for svar folkens
rookie Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 åhh ingen ? ossen motorolje bruker dere på en 325 ?
rookie Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... ogle-s%F8k Noen som veit hvem av ute`temp følere jeg skal ha ? til min e36 1992 modell
winchester Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 1. Du sier det jo selv - dårlig kobling et sted, finn den. 2. Anbefaler Mobil 1 SuperSyn 5w-50. Du trenger 6,5 liter inkludert filter. Filteret bytter du så klart når du bytter olje. 3. Koed selger temperatursensor under produknummer www4195 som passer alle modeller. Prisen er 397,50,- inkl. frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå