Gå til innhold

Gnister ikke på pluggene ? e34 510

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kobla så bilen tror den står i park . så jeg kan vri på tenningen å motoren går rundt

jeg bytta motor å gir på bilen når jeg bygde den om.

Skrevet

Like ved styreenheten til motoren har du ett kontaktpunkt (+) med en eller flere røde ledninger inn på. Sjekk at du har + strøm der konstant. Feilen er nok at du har fått motor fra en bil som har batteriet på en annen plass i bilen, og da må du legge opp en ledning fra + på batteriet og til dette kontaktpunktet.

Skrevet

og oppi den boksen med vindue der skal det være et + punkt inni ?.

første jeg gjorde med bilen var å bytte motor til en 520 manuel å gir bygd om så den står i parkpedaler osv.

jeg ble fortalt at jeg skulle bytte hjerne å . men det skulle jeg ikke fordi el nette tok kvelden med den.

kjøpte nytt el nett til bilen som var det samme som det gamle . satt på den gamle hjernen igjen å motor å alt eletrisk i bilen funket uten gnist p¨å plugger eller bensinpupe . å når jeg kjuv koble rele på bensin pumpa sviver den .

motoren jeg satt i byttet jeg alle følere i får at det skulle passe på el nette i bilen .

Skrevet

jeg fant en liten svart prop på en måte der . men under den var det gjenger .. åsså har jeg jeg der du skrur fast releene . så er det en bolt som står 3-4 cm ifra rele . kan det være den ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...