buzzy20 Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 hey har bygd om bilen min til manuel å nå vil ikke pluggene gniste ? noen som ahr noe tips ? eller fungerer alt annet eletrisk
hanskr Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 har du gjort noko med ledningsnette slik att hjernen tru kassa står i n eller p ? mulig att trigger sensoren på veiva ell kassa er defekt ?
buzzy20 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 jeg har kobla så bilen tror den står i park . så jeg kan vri på tenningen å motoren går rundt jeg bytta motor å gir på bilen når jeg bygde den om.
Mpowerman Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Like ved styreenheten til motoren har du ett kontaktpunkt (+) med en eller flere røde ledninger inn på. Sjekk at du har + strøm der konstant. Feilen er nok at du har fått motor fra en bil som har batteriet på en annen plass i bilen, og da må du legge opp en ledning fra + på batteriet og til dette kontaktpunktet.
buzzy20 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 det stemmer det . batteriet var bak undersettet på den andre bilen motoren kommer ifra . hvor ligger styrenheten ?
buzzy20 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 neon som kan vise meg på et bilde ??
Mpowerman Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Styreenheten ligger på høyre side under ett stort plastdeksel like foran frontruta.
buzzy20 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 og oppi den boksen med vindue der skal det være et + punkt inni ?. første jeg gjorde med bilen var å bytte motor til en 520 manuel å gir bygd om så den står i parkpedaler osv. jeg ble fortalt at jeg skulle bytte hjerne å . men det skulle jeg ikke fordi el nette tok kvelden med den. kjøpte nytt el nett til bilen som var det samme som det gamle . satt på den gamle hjernen igjen å motor å alt eletrisk i bilen funket uten gnist p¨å plugger eller bensinpupe . å når jeg kjuv koble rele på bensin pumpa sviver den . motoren jeg satt i byttet jeg alle følere i får at det skulle passe på el nette i bilen .
Mpowerman Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Ja det er ett + punkt nedi der. Ligger ett lite sort lokk over det. Er en m6 bolt med en 10mm mutter som kobler sammen alle + ledningene.
buzzy20 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 jeg fant en liten svart prop på en måte der . men under den var det gjenger .. åsså har jeg jeg der du skrur fast releene . så er det en bolt som står 3-4 cm ifra rele . kan det være den ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå