Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger da resten av bilen, gi bud på alle deler. Selges rimelig kjapt da det er minimalt med plass hos meg om dagen. Så gi bud, skambud er lov!

Interiør:

Dasjbord mm.

Inner speil med automatisk blending. Solgt!

BoardComputer med komplett ledningsnett for de som vil bygge opp.

CruiseControl med komplett ledningsnett for de som vil bygge opp.

Mtech 2 ratt fint skinn. Solgt!

2forstoler Fint skinn Sort, HEL-elektriske med memory og varme.

Teppe

Div. elektrisk og andre duppeditter

4x el. ruter med komplett ledningsnett for de som vil bygge opp.

Motor\Drivv:

Motorstikk fra karosseri. Solgt!

Motorledningsnett

Styrebokser Motor

Styreboks EML

EML Spjeld

Styreboks AutoKasse

Mellomaksel

Diff, Med sperr.

Drivverk\Oppheng virker som den har NivåRegulering.

Styring

Skal har motor\gear og Bremsekraft selv.

Ring, PM!, SMS eller E-mail :wink:

8tweblce9hux3vk3lykl.jpg

Skrevet
Kan være interessert i diffen om den har brems. Alle 750 før 1990 (91?) hadde vel sperre som standard, mens etter det ble det "option".

Skjekker da dette i morra :mrgreen:

Hva er mest definitivt? Løfte og snurre det ene hjulet med bilen i "P"? Eller delenr på diffen? :lol::P

Skrevet

Ikke? Jeg forsto det slik at de gikk hver sin vei når den sto i Park, men når den står i Nøytral går de samme vei (altså har han LSD). I Park må de vel strengt tatt gå hver sin vei siden mellomakslingen er låst?

Skrevet
Ikke? Jeg forsto det slik at de gikk hver sin vei når den sto i Park, men når den står i Nøytral går de samme vei (altså har han LSD). I Park må de vel strengt tatt gå hver sin vei siden mellomakslingen er låst?

Hvilken mekanisk\elektrisk forbindelse har kassa med diffen? :mrgreen:

OffTopic :shock:

Som jeg har lært, f.eks en 25%diff -> Slipper taket viss krafta på det ene hjulet er 25% eller mer enn det andre hjulet. "men man lærer stadig noe nytt" :D

Skrevet

Hvilken mekanisk\elektrisk forbindelse har kassa med diffen? :mrgreen:

Vel, du har jo mellomakslingen, som går i direkte inngrep i diffen, og derfor hindrer hjulene å rotere samme vei så lenge mellomakslingen er låst av at girkassen står i park. ;)

Skrevet

Hvilken mekanisk\elektrisk forbindelse har kassa med diffen? :mrgreen:

Vel, du har jo mellomakslingen, som går i direkte inngrep i diffen, og derfor hindrer hjulene å rotere samme vei så lenge mellomakslingen er låst av at girkassen står i park. ;)

Da sjekka jeg en rekke ting i dag, Sperr er det på den. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...