S.Hafsmo Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Hva slags pris kunne du tenkt deg for diffen?
Snake____1 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Hva slags pris kunne du tenkt deg for diffen? Vet ikke hva en kan få for deler fra denne bilen... så det jeg har skrevet opp er ca 50% av koed sine priser Så ca. 3k ? tror faktisk denne kan gå i posten også
S.Hafsmo Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 3k er jo ikke så gal pris. Da håper jeg bare du ikke får solgt den med en gang, da jeg har et par ting jeg må få handlet først.
Snake____1 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 3k er jo ikke så gal pris. Da håper jeg bare du ikke får solgt den med en gang, da jeg har et par ting jeg må få handlet først. Hehe, okei. Ligger her for nå
BMWHARTGE Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 hva skulle du hatt for hele bilen etter du har plukket av det du skal ha??
Snake____1 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 hva skulle du hatt for hele bilen etter du har plukket av det du skal ha?? PM! Sendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå