Tom Andrè Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Er det noen her som har en rimelig varmeaparatsvifte + motstand til salgs, til en 92 mod Bmw 520i m ac?? HASTER!!!!
Ballder Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Har en kamerat som selger unna deler fra en 520 med ac, men spørs om du bor i nærheten da? Larvik her.
Tom Andrè Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Jeg bor i Valdres så det er ett stykke unna........ Ser i boka til bilen at det ikke skal være så mye jobb og ta vifta og motstanden ut, så kunne du hørt m han hvor mye han vil ha for og plukke ut vifte/motstand, og om han kunne vært en engel isåfall og sendt i postoppkrav?? Får ikke kjørt m bilen sånn den er nå, å her oppe er d spådd kaldere f.o.m i morra.........
Ballder Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Skal sjekke ut med han jeg, men han sender, som meg, kun mot forhåndsbetaling. Såpass kan jeg si med en gang.
Ballder Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Er forøvrig en bil jeg hadde tidligere det der, og minnes og huske at vifta funket på alle trinn, men skal sjekke ut det i løpet av morgen dagen dersom du aksepterer forhåndsbet. Ser vel for meg at du kan få dette tilsendt for 650 kr. inkl. frakt.
Tom Andrè Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Ok. Får isåfall høre hva prisen blir og at han er seriøs m tanke på forhåndsbetaling. Driver m rc-biler å har forhåndsbetalt div til folk der, men aldri kommet det jeg skulle ha. Sånn er jæ... kjipt........
Ballder Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Ikke at jeg sånn uten videre ikke stoler på deg, men det er sånn vi gjør det. Han er 110 prosent ærlig, så sånn sett er det ikke noe problem, og uansett så er det meg dette ville gått utover i bunn og grunn dersom det skulle bli noe tull, noe jeg garantert ville ordent opp i med vedkommende dersom slikt skulle skje. Grunnen til at jeg selger litt her inne for han i ny og ne, er fordi han rett og slett ikke bryr seg en dritt om nettverdenen, da han mer eller mindre dedikerer livet sitt til sveising på jobb og fritid + møe småskruing for venner. Anyway.. Skal se om jeg får tatt turen innom han og kobla litt strøm på bilen for og se om den funker som den skal. Sleng gjerne ut en tråd der du spør om jeg er seriøs eller ei. Ballder. Seriøs eller ei? F.eks. Da burde det ihvertfall komme ett par tre positive svar. Hehe. Ser helt klart problemet ditt, og det er igrunn årsaken til at oppkrav ikke er et tema lenger. Betale porto i hue og ræva grunnet uhentede pakker er liksom ikke helt min butikk.
Tom Andrè Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Nei jeg sier ikke at noen av dere ER useriøse. 650 kr inkl frakt er akseptabelt å betale, å så lenge du sier her å at du tar ansvar v forhåndsbetaling, om d skulle bli no tull m det... Gidder ikke legge uten tråd for å spørre hvordan du er hehe.... Ta gjerne kontakt på mobil i morra når du vet noe, da jeg ikke får vært så mye på nett i morra. Nr mitt er: 94 80 18 42 å bare ta kontakt når du vet no. Tusen takk for at du hjelper meg å dette er deler jeg VIRKELIG trenger!!
Ballder Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Skal ta kontakt vi. Blir til at han ringer tenker jeg, så kan dere utveksle adresse og kontonummer dersom vifta osv. er i orden.
Kai-P. Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Kan jo blande meg inn og si at Ballder og kompisen hans er folk du kan stole på - har handlet med begge ved to anledninger nå! Om du sjekker ut side 88 i denne tråden så finner du en positiv tilbakemelding til. Sorry for OT.
Tom Andrè Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Ja jeg tror nok han å mange andre her er til å stole på. Får nå bare håpe at at delene passer
Tom Andrè Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Skal ta kontakt vi. Blir til at han ringer tenker jeg, så kan dere utveksle adresse og kontonummer dersom vifta osv. er i orden. Dette høres knall ut Da får jeg krysse d jeg kan Vi prates Takk for hjelp
Ballder Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Ballder og kompisen hans er folk du kan stole på - har handlet med begge ved to anledninger nå! f=14&t=23447]denne tråden så finner du en positiv tilbakemelding til. Sorry for OT. Takk det samme Kai.
Ballder Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 En lliten oppdatering til deg Tom Andre. (Fikk ikke til den streken over e'n i navnet dit) Han regner med og være hjemme rundt 20/21:00 i kveld, så får ikke testet den før det. Bare så du vet at det ikke er glemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå