Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vudere selge volvo prosjektet mitt,. er en 240 med 940 ft motor som funker greit , spinner bra, hehe ,. bilen trenger noe stell før eu som er nå i november, motor funker fint usikker på hester , hvet ikke så mye om motor men gammle eier mente det satt en annen kam i den, tipper et sted mellom 160-180 hk, litt sliten clurth, å dårlig gir kasse , men dette blir sikkert byttet i helgen som kommer,. eller er ikke bilen noe glans bilde, følger med 17" alu med utlitte dekk, å sitter 14" med greie pigg fri dekk (bra ennå :applause: ) ,som sakt bilen trenger noe stell, bilen er heller ikke godkjent med motor, men er grise moro leke bil,. ting som må fikses før eu som jeg hvet er fjører,en støtdemper foran,..,,..,.., men alt av foringer i bakakselen er bytte nå i helgen + alt av bremser bak er nytt,.kommer bilder snart, vuderes bare solgt så bud over 18000 vuderes,. eller kan byttes i e30 med 6er eller en kadett c i grei stand,.er el ruter å i den, bilen er fortsatt i bruk daglig,,..,,.så er fult kjørbar med skilter å blå oblater,.

Skrevet
Greit å få med at bilen ikke er godkjent med turbo. Jeg har vært med å bygd den om.

greit å lese hele annonsen for du sier hva som ikke står der, hehe står i annonsen det mister, :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...