Andreas1448 Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Lufter salget mitt igjen, har komplett servo system til E30. Tannstanga er fra E36, nye endeledd, ny trykkede slanger. Dette sitter montert på en 316 4 dørs som også er til salgs. Masse deler! Har også noe bakskjermer, panserforlenger, Mtech spoilern bak. Selger hele bilen for 4500 kr pluss servoen og alt påmontert. (bakspoiler, forlenger, bakskjermer osv) Bilen er ikke kjørbar, så trenger Henger. - Skal ikke så mye till for å få den kjørende. Skiltene er levert inn på biltilsynet, men ved å vise kvittering så får du ut skiltene igjen klar til bruk.
endre88 Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 kor holder du til og kofor går den ikke ?
Thelax Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Pris? Har du bilder av tannstanga, så man serden er tett å fin?
Andreas1448 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 jeg vet ikke helt, den bare slutta og starte da jeg skulle dra hjem 15 min etter jeg hadde ankommet med bilen( kjørt den altsåå, så det er en liten fille ting) Jeg kunne tenke meg en 3000 kr + for servoen, men med hele bilen på kjøpet og noe deler kunne jeg tenke meg alt for 4500. det er Billig! - er egentlig møkk lei av å skru.. Servoen har nye slanger, endeledd, har ikke noe bilder av den men for de av dere som skulle lure på om den var tett så er den det. har ikke brukt dette lenge.
Rogeren Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 har du noen bilder av motorrom og interiør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå