todleif Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Er skruer som du kommer til via grillen. Er 2 skruer pr lykt. Pluss eit punkt som ikkje har skrue, Da er det ikkje vanskeligt å finne ut kva slags skrue som justerer opp/ned og venstre/høgre
dole Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 takk for tipset. var på eu-kontroll idag, dei sa att det var feil lysbilde i eine nærlyset mitt, gjekk ikkje ann å justere lyset langt nok ned . noen som har vå borti da før?? takka fø svar!
todleif Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Sjekk om pære er festa rett. Ved sånne feil er det ofte pæra som ikkje sitter rett i pæreholderen
dole Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 korleis får eg ut lykta egentlig??
hanskr Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 må vekk med nyrene og " grillen framfor lykta
todleif Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Kva slags lykter? Nærlys kan du ta ut bakfra. Er 3 skruer som holder nærlysreflektoren. Skal du ut med glasset, må du gå via fronten
dole Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Skrevet Desember 4, 2010 okei...takk for tipseene eg lurte på å kjøpa ei ny lykt på www.koed.no , noen som har erfaring med koed?
hanskr Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 jepp kjeme firma, men du må belage deg på litt lenge leveringstid enn hos gs. eg kjøpte ein clutch der og måtte vente i 3 veker, .. men den var litt spes da
Apocalypse Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Slenger inn et ekstraspm her: Skulle prøve å justere lysa på bilen min idag ( e34 ) men fant fort ut at den tidligere eieren hadde skrudd justeringskruene runde. Er det en enkel måte å komme til disse justeringskruene ? ( fra motorommet eller lignende :S )
hanskr Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 bruk td; ei sveise tang å skru me.. gjerne nåkke rustløysande smøre middel og så går alt mykje lettare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå