AlXz Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Heisann. Har litt spørsmål ang m30 motor. Motoren kommer fra e34 535i og er satt inn i 525 e34. Driver å bygger om fra EML gass til spjeld med vaier.. På biler uten EML ser det slik ut: (egen nippel til vakum for den slangen på bildet lenger ned. Men denne nippelen finnes ikke på mitt innsug. Kan jeg koble meg på vakum slangen som går til BKF ?? Eller bare blende denne? Noen som har m30 som kan sjekke hvilke ledninger som skal på coilen, og hvilke som skal jordes i karosseri? En ting til.. På ekspasjons tanken er det 2 små koblinger.. Den ene er grei (på førersiden, den går det slange fra til toppen av radiator) Men den på andre siden.. hva er denne til? Hvor skal den kobles? Takk for alle svar!!
AlXz Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Endret litt. Takker for alle svar!!
tonyku Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Den på expansjonstanken skal gå ut i fri luft....ned til veien med andre ord. Lokket på tanken er konstruert for å slippe all trykk i systemet ved 0.7 eller 1 bar. Det trykket går vell ut den slangen tror jeg. Ihvertfall sånn på min.
AlXz Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 Ah, oki.. så bare en slange derfra og bort til innerskjermen eller noe ja Takk! Noen som har svar på de andre spørsmålene? setter pris på litt hjelp Takk
AlXz Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 Upp Noen som vet hvilke ledninger som skal hvor til coilen / jording?
AlXz Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Skrevet Desember 2, 2010 Noen som vet eller har mulighet å sjekke ang coilen? Har ingen bilder av dette selv.. :/
IAXPOWER Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Reiser hjem i morgen å kan ta en titt på min da:)
tonyku Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Jeg og reiser hjem kansje imorgen...kan ta bilde å legge inn her i tråden.
Morty999 Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 tror ingen av de ved coilen skal ha jord. er nok 2 ledninger på hver tipper jeg.
AlXz Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Skrevet Desember 4, 2010 Hmm.. en annen mente 2 til jord.. Noen som vil sjekke ? Takk!
Morty999 Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 er ikke 2 forskjellige str på kabelskoen på ledninga da? er 2 str på coilen også. lite høl på liten skruer og store høl på stor skrue.. ingen skal til jord..
AlXz Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Jo.. den ene er ihvertfall mindre hull enn de andre.. Så da er det 2+2 eller 3+1? Var en et annet sted som mente 1+1 og 2 til jord.., så om noen som har skrevet de kunne sjekke, hadde giddet å gjort det hadde det vært veldig flott Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå