DJB88 Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 SOLGTHei Jeg har en 1992 mod 525 ix tilsalgs. det er litt som må gjøres med denne bilen feilene er i hovedsak. Rust i kanaler (Bakre jekkfester) ikke en veldig vanskelig reparasjon hvis man kan sveise. EL feil (el-vinduer,takluke,sentrallås og vindusvisker virker ikke feilen ligger antagelig i et dårlig jordingspunkt.) Det står skilter på bilen ingen skyldige avgifter. Bilen er begjært avskiltet pga manglende eu-kontroll. Sprekt luft intak slangen i motorrom (har blitt teipet men lønner seg å bytte) Bortsett fra disse feilene fremstår bilen som hel og grei. Flott bruksbil/vinterbil med mye motor. Det står simons bakpotte på denne bilen hvorvidt det er komplett effekt anlegg eller bakpotte vet jeg ikke. Har i tilegg noen "grom" deler som kan følge med til rett pris. Plastik kanal skjørter. Komplett breifront (grill , nyrer , panser) Bilen befinner seg i røyken ca 10min fra drammen. Ring meg gjerne hvis du har noen spørsmål. 91533593 Gi bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokiller Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingoftheroad Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 pris? bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 gi meg et bud. bilen kan ses i røyken utenfor drammen. Har ingen gode bilder av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingoftheroad Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Må nesten se ett bilde av den. bor i kristiansand så tar fort en dagstur og henter den hvis det ser sånn tålig ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vivestadkongen Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Denne som som lå på autodb en stund? Hvit ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 525IX Sedan som stasjonsvogn faktisk... Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Bilen er nå solgt for 12000kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå