Anders92 Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Hei hei Da har jeg tatt den tunge beslutningen å selge RS'en min til fordel for bil (BMW selvfølgelig), som jeg må ha når jeg går ut som lærling. Litt om sykkelen: Sykkelen er en 99 modell som er omlakkert til rød og sort med blå felger. Og det er montert carbon heelguards, kjedebeskytter, og dashboard cover. Det ble byttet motor våren2010, til en 07 motor som var tilsynelatende ubrukt da jeg kjøpte den. Og den er nå kjørt en sessong, og har aldri hatt noe problemer med den. Av trim så kan det følge med et gianelli effektanlegg som vil skape nok av krutt i sykkelen, og et stort powerfilter som både ser kult ut, og gir et mye bedre lydbilde. Det eneste negative ved sykkelen er at det er endel skrapemerker på venstre side (kåpene) etter fall. Og at det trengs ny speedometer vaier. Nye vs. gamle motoren Som dere ser, så var den nye motoren minimalt brukt da jeg satt den inn, den var ikke vasket på bildet, det var kun litt veistøv på den, som kommer etter noen dager med kjøring, og alt av papirmerkelapper var som nye (detter av rimelig fort). Det følger med blandt annet ny startmotor, ny bakdemper, nye bremseklosser bak, ekstra bremsekalipper fremme, ekstra reedventil osv.. Det følger med mye mer, som jeg ikke har fått nevnt her. Og selvfølgelig følger alle originaldeler med Hva med å komme å ta en titt? Jeg hadde tenkt meg rundt 20 for den, men nå har det seg slik at jeg forsåvidt trenger penger fort som fy, så nå, de neste ukene kan jeg gå ned endel om det er noen som er flinke til å prute, og lover meg å ta godt vare på den videre! Det er enklest om man tar seg tid til å ringe eller sender melding på mobil, da jeg ikke altid har anledning til å sjekke om det har kommet noen meldinger her. Mvh. Anders Rasmussen Adresse: Gneisvegen 20, 3931 Porsgrunn. Telefon: 92 62 59 12 Msn: andersr2@msn.com
Anders92 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 hehe, takk for det! selges for 16.000,- til torsdag, mest sannsynlig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå