stoner Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 har en 3 serie coupe og sliter med at vinduene fryser så jeg ikke får lukka døra. har prøvd me silikon stift og spray, men det hjalp lite noen som har noen forslag til hva som funker eller er bedre??
sparky23 Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 det er ikke låsen som er frosset? såfall kan det være en ide å ha noe sånn lås olje/tine greier i selve låsen..
stoner Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 nei, det er ikke selve låsen. det er vinduene. di skal jo liksom gå litt ned når jeg lukker opp døra, men når det er frost jør dem ikke det og da er det et problem å lukke døra.
sparky23 Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 okay, det samme problemet hadde jeg på min gamle coupe også, men der tok jeg en flaske varmt vann over så jeg fikk tint det opp uten å bryte på noe, samt at all snø/is ble borte.
stoner Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 ja, men er jo ikke alltid man har en flaske med varmt vann med seg
sparky23 Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 hehe det er sant. men når den er tint så ta ruten ned en cm og la den være der. da får du opp og igjen døren hvertfall.
stoner Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 joda, det er sant, men blir sånn helvettes støy i coupen da hadde ett håp om at det skulle være noe som jore at problemet ble borte
sparky23 Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 bare ha det helt oppe når du kjører, tenkte på når de evt. parkerer og skal stå en stund,i tilfelle frost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå