csa Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Nettop kjøpt mg en ny E34 525 og er storfonøyd med bilen .........helt til idag. Kjørte helt vanlig til jeg kicka bilen opp til ca 120. slapp gassen så begynte det og komme noen rare lyder fra motor/girkasse (automat). Høres ut som roteringslyd. stoppa bilen, og begynte og kjøre igjen helt vanlig igjen. lyden kommer hver gang jg paserer 60+ og slipper gassen, jo høyere farten er jo høyere lyd. forsvinner md en gang jeg tråkker inn gassen. kassa klarer og gire opp helt fin uten noen som helst ptoblemer og kickdown i S modus er helt fantastisk. Men den vibrerer litt før den girer ned. Bilen har rulla ca 270000. hva kan være feil?? bytte olje kansje?
Ballder Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Ville tatt en titt på opplagring av mellomaksel og den såkalte hardy koblingen på selve akselen.
csa Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Takk for svar. Tar n till på dt imorra.
csa Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Lyden kommer fra girkassa, kan beskrives som rotasjon lyd. jo høyere fart, jo høyere lyd. kommer ikke når jg kjører under 60. forsvinner med en gang jeg toucher gasspedalen. tror ikke det er kassa som r øderlagt siden den funker greit. men vibrerer litt når den girer ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå