Gå til innhold

slett!


Office
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Steike, har ikke denne bilen blitt solgt ennå...?

Til denne prisen så er den jo nesten gratis da... :shock:

Til dere som vurderer å bygge turbobil, her er allerede de dyreste utgiftene betalt for, bare å vri om nøkkelen og kjøre etter billig mapping. ;)

Sett opp regnestykke på motorbygge selv om du vurdrerer å bygge, så skal du se...

Løp og kjøøøøøøøøøøøøp, folkens! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette må da være billig:O mye rust på den? evnt hvor er det rust?

Ja sånn jeg ser det så er dette VELDIG billig for omtrent 450hk ut på hjula på 1.2bar,men nå vurderer jeg å beholde den i sommer,strekke opp karosseri å litt,er dårlige jekkfester å dårlige forskjermer å lakken er stygg.

Har kjøpt disse nå,kommer om en uke.http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... MEWNX%3AIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har en dieselbil som delbetaling på denne? Denne motoren er bra,kom å prøv å se når nye pluggkabler er her,går godt!

Simringen som lekker litt byttes v å ta av kassa å ikke ta ut motorn som et par har trodd,dette er maks 2 timer jobb men jeg orker ikke ligge ute i snøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,skjer mye her..er det noe som skremmer i annonsen? Prisen kan det isåfall ikke være! Motoren er god som gull,ikke noe som er herja med dette,denne har aldri vært over 3500 o/m etter det ble bygd. Kom å prøv så ser du selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville anbefalt en grundig vask utvendig og innvendig - samt bedre bilder.

Sikkert en god del som skremmes av at motoren ikke hører til bilen. Dvs. om du tas i teknisk så må man pelle ut alt og sette inn en M20.

Joa jeg ser den,men her er det flere muligheter,kjøper kan for eks ta ut motor å gir med alt rundt,å sette inn en m20 å selge bilen for en 15-20 kanskje litt mere å sitte igjen med komplett motor å gir for en veldig fin pris.Eventuellt skaffe et '88 535i karosseri med havarert motor eller noe å sette inn motorn å få dette godkjent,jeg har kvittering på motorn å. Dette er en mulighet om man er redd for teknisk.

På en annen side så får en ikke mere smikk av å bli stoppa med denne,enn med en e30 325 med fullt oppsett å 500hk som ikke er godkjent,er bare det at det blir litt mere skruing på denne med tanke på motorbytte event.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...