Gå til innhold

slett!


Office
 Share

Anbefalte innlegg

Ville anbefalt en grundig vask utvendig og innvendig - samt bedre bilder.

Sikkert en god del som skremmes av at motoren ikke hører til bilen. Dvs. om du tas i teknisk så må man pelle ut alt og sette inn en M20.

Joa jeg ser den,men her er det flere muligheter,kjøper kan for eks ta ut motor å gir med alt rundt,å sette inn en m20 å selge bilen for en 15-20 kanskje litt mere å sitte igjen med komplett motor å gir for en veldig fin pris.Eventuellt skaffe et '88 535i karosseri med havarert motor eller noe å sette inn motorn å få dette godkjent,jeg har kvittering på motorn å. Dette er en mulighet om man er redd for teknisk.

Jeg ville uansett anbefalt det første jeg tipset om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ville anbefalt en grundig vask utvendig og innvendig - samt bedre bilder.

Sikkert en god del som skremmes av at motoren ikke hører til bilen. Dvs. om du tas i teknisk så må man pelle ut alt og sette inn en M20.

Joa jeg ser den,men her er det flere muligheter,kjøper kan for eks ta ut motor å gir med alt rundt,å sette inn en m20 å selge bilen for en 15-20 kanskje litt mere å sitte igjen med komplett motor å gir for en veldig fin pris.Eventuellt skaffe et '88 535i karosseri med havarert motor eller noe å sette inn motorn å få dette godkjent,jeg har kvittering på motorn å. Dette er en mulighet om man er redd for teknisk.

Jeg ville uansett anbefalt det første jeg tipset om.

Ja skal få gjort det iløpet av et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Fått de nå? Hadde vært greit med bilder :D

Beklager for sent svar,men har finni ut at jeg ikke selger den for 35-40 nå da den ikke MÅ selges lengre. Motor å gir er plukka ut for å bytte div pakninger (o-ringen bak på veiva som lekker litt motorolje skal byttes bla annet) å gjøre litt med motorrom. Skal ordne litt ellers på bilen etter motor er satt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...