Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Fått gjort litt i forstillinga, byttet foringer, bremseklosser og clutch slangen..

fp2gogtt1r0nc3dtxa2e.jpg'

1jj5hwatskdxmqrcecpo.jpg

sobqyptrycf0atjkvvvy.jpg

938lzv1ho0s1uhmpgvla.jpg

Så har eg fått laget tegning til flensen på innsuget.

Skal få den freset ut i alu, tanken er å kunne bruke orginale O-ringer mot toppen.

e6vcjmj5ajns0bko1hmq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt med o-ring :) Skal du bygge innsug, eller m3 spjeld?

Har litt trua på det :)

Ja takk begge deler :) Planen er å lage begge deler, eg har sinnsjukt tru på inniv. gassjeld på turbo!! Då ligger det trykk i plenumsboksen mot spjelda i staden for mot spjeldet før plenum som på enkelt spjeld.

Har liggende komplett spjeldrekke til 3,2 så skal få den sveist på flensen. Sia dei ikkje nett passer rett på M50 motoren #-o

Tanken er å få bremset bilen med begge deler for å sjekke ut teorien, viser seg jo stadig et det ikkje alltid stemmer :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt med o-ring :) Skal du bygge innsug, eller m3 spjeld?

Har litt trua på det :)

Ja takk begge deler :) Planen er å lage begge deler, eg har sinnsjukt tru på inniv. gassjeld på turbo!! Då ligger det trykk i plenumsboksen mot spjelda i staden for mot spjeldet før plenum som på enkelt spjeld.

Har liggende komplett spjeldrekke til 3,2 så skal få den sveist på flensen. Sia dei ikkje nett passer rett på M50 motoren #-o

Tanken er å få bremset bilen med begge deler for å sjekke ut teorien, viser seg jo stadig et det ikkje alltid stemmer :shock:

En likesinna :) Håper du liker å frese, for de tok tid!

Sånn lagte jeg mitt:

wna27qrrw77gdhoqsygd.jpg

nus0poi2gbetp6wyg982.jpg

Men det jeg skulle si er at vis du bruker en flens på 20mm, vil dysehullene i spjelda ta borti toppen. Selv når jeg plante mitt 2 grader vekk fra toppen så tok det nesten borti. Så jeg laget meg bare en pakning på 2mm så gikk det greit. Planen var og ikke bruke pakning men loctite 577 (den røde), tror det skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...