Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Det der ser knall tøfft ut! Kult at du stroker så mye:) Dette prosjektet må jeg følge med på!

Kan jeg spørre deg hvilket gren du har fått tak i? Og hvor?

Ser ut til å passe veldig bra, eller blir det trangt til downpipen?

Grenrøret er kjøpt på Ebay, men er ikkje china rør!!;)

Kan legge ut nokre bilder i måro frå bygging av downpipe og WG.

Passer veldig bra, einaste minue må ver at turboen kjem veldig langt frem så er j... trangt til luftfilter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ser knall tøfft ut! Kult at du stroker så mye:) Dette prosjektet må jeg følge med på!

Kan jeg spørre deg hvilket gren du har fått tak i? Og hvor?

Ser ut til å passe veldig bra, eller blir det trangt til downpipen?

Grenrøret er kjøpt på Ebay, men er ikkje china rør!!;)

Kan legge ut nokre bilder i måro frå bygging av downpipe og WG.

Passer veldig bra, einaste minue må ver at turboen kjem veldig langt frem så er j... trangt til luftfilter..

Det er av den typen ja! Obx? Litt dumt wg utgangen sitter på forsiden egentlig men...

Ser ut til at det blir dårlig plass til filter uansett om mann skal få plass til downpipe uten

å lage plass i dempertårnet har jeg fått inntrykk av... Blider er vi glade i vettu:D Skal bygge det samme selv, bare 2.8.. Så er litt intressert i å finne den beste løsningen på det der:p Har lurt litt på om det blir plass til en sånn "cobra" slange der, så filteret blir gående nedover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ser knall tøfft ut! Kult at du stroker så mye:) Dette prosjektet må jeg følge med på!

Kan jeg spørre deg hvilket gren du har fått tak i? Og hvor?

Ser ut til å passe veldig bra, eller blir det trangt til downpipen?

Grenrøret er kjøpt på Ebay, men er ikkje china rør!!;)

Kan legge ut nokre bilder i måro frå bygging av downpipe og WG.

Passer veldig bra, einaste minue må ver at turboen kjem veldig langt frem så er j... trangt til luftfilter..

Det er av den typen ja! Obx? Litt dumt wg utgangen sitter på forsiden egentlig men...

Ser ut til at det blir dårlig plass til filter uansett om mann skal få plass til downpipe uten

å lage plass i dempertårnet har jeg fått inntrykk av... Blider er vi glade i vettu:D Skal bygge det samme selv, bare 2.8.. Så er litt intressert i å finne den beste løsningen på det der:p Har lurt litt på om det blir plass til en sånn "cobra" slange der, så filteret blir gående nedover...

Ja er OBX, har måte flytte Wastegate til bakside av flens. Slange er nok bra løysing sitter å vurdere samme skjøl. Trenger ikkje kutte i tårn, men må skjære litt av front innerskjerm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men såg på stemplene dine 10,5. Har du senka kompen etter turbo konverteringa.? Eller er det planer med høy komp turbo maskin?

Ja stemmer det, men med toppakningen havner eg på 9,25. Så kjører eg to innsugs kammer. Så skulle bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men såg på stemplene dine 10,5. Har du senka kompen etter turbo konverteringa.? Eller er det planer med høy komp turbo maskin?

Ja stemmer det, men med toppakningen havner eg på 9,25. Så kjører eg to innsugs kammer. Så skulle bli bra :)

Javel, ja men da kan det jo bli mye moment og fint register her ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte du bokslakk på toppdeksel osv? hvor kjøpte du den og hvilken farge er det? :D har ikke sett sånn farge på varmelakk før :P fikk lyst til å lakke mitt sånn jeg også :D

Har brukt vanlig tynnerbasert lakk. Har ikkje vore problem med flass eller sprekker enda, brukte grunning frå Tess. Har gjort da samme på bunnpanne og oljfilterkonsoll. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har bilen blitt mappa, men fekk problem med varmgang så har ikkje fått bremset den enda. Jobber litt med det, har vore litt att og fram om det er toppakninga som lekker eller bare luft i systemet. :? Må sjå på dette no i veka :)

xy2ypsl2ztudrt7q8whv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...