Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Må bli kvit viss du skal bredda den Torstein:-)

vil tru det kan vere tenning som har tatt pakninga di før du fikk rett tennings merke. fjern naglene og lim mellom alle laga og trekk den rett og kjør den skikligt varm og trekk med 90-100nm då:-)

viss ikkje så passe jo alt turbo tinga dine over på min:-) hehe

:) hehe, gir meg no ikkje så lett Stian :) Må nok kjøpe deg skjøl ja ;)

Kjem til å gi da ein kjangs til før eg passer på MLS og går over til pyramide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått trekt her no i jula, men no e no den forbi så er på tide å få gjort litt :)

Har sendt stempla avgårde til bearbeiding, funne fram råder og ARP. :twisted:

my3kecvpr940zwiryfhe.jpg

1yndo8c27ixk91dkcwir.jpg

MLS'en lar vente på seg siste melding derfrå er sendt 17.12.2010, har sendt ein purre mail så håper det skjer noko snart !! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser fryktelig bra ut :) Blir morro å se tall fra bremsing.

Er det noen som har prøvd kobberspray på toppakningen?

En jeg jobbet sammen med for en tid siden fortalte at det var mye brukt på

lastebil ved toppakning bytte.. Har ikke noen erfaring med dette på turbo motorer,

men jeg har brukt kobberspray på sugemotorer også på manifoldspakninger nye og gamle

og det har fungert utmerket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig imponerende :) Digger GTR kittet :D Når skal bilen være ferdig ? Hva gjør du angående bremser ? Skal bilen ha skilt og godkjennes med turbo ?? :D

Dette er ingenting mot det sinnsjuke prosjektet du held på med :applause: Men takker :)

Ja trur da kan bli bra da der!! Planen var å ha alt ferdig til mai-juni.. Men pga trøbbel med motor så kan breddekitet henge i ein tynn tråd i år :( Nekter å stå over ein sesong bare for å få det på!!

Ang. bremser kjører eg med M3 3,2 framme å bak, funket kanon i sommer. Bremser så fan,, så kjører det ein sesong til så får vi sjå korleis det funker no med litt meir pøk :twisted: Om det blir problem så kjøper eg nok XYZ bremser av Pit'n.. (Husnes Pit Stop Service) samme plassen eg kjøpte coilover's..:)

Blir nok lite godkjening blir for mykje stress, + dyrt å reise til Tyskland for så å få vite av Biltilsynet at det ikkje er godt nok #-o

Og etter at breddekitet er montert så har ein jo enda eit problem.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig imponerende :) Digger GTR kittet :D Når skal bilen være ferdig ? Hva gjør du angående bremser ? Skal bilen ha skilt og godkjennes med turbo ?? :D

Dette er ingenting mot det sinnsjuke prosjektet du held på med :applause: Men takker :)

Ja trur da kan bli bra da der!! Planen var å ha alt ferdig til mai-juni.. Men pga trøbbel med motor så kan breddekitet henge i ein tynn tråd i år :( Nekter å stå over ein sesong bare for å få det på!!

Ang. bremser kjører eg med M3 3,2 framme å bak, funket kanon i sommer. Bremser så fan,, så kjører det ein sesong til så får vi sjå korleis det funker no med litt meir pøk :twisted: Om det blir problem så kjøper eg nok XYZ bremser av Pit'n.. (Husnes Pit Stop Service) samme plassen eg kjøpte coilover's..:)

Blir nok lite godkjening blir for mykje stress, + dyrt å reise til Tyskland for så å få vite av Biltilsynet at det ikkje er godt nok #-o

Og etter at breddekitet er montert så har ein jo enda eit problem.. :)

De selger GTR kitt hos http://www.schmiedmann.no/ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke råder er det? ser ut som du ikke stoler på boltene i allefall?

Er Eagle råder, var usikker på ka som følgte med så kjøpte ARP. Men var med ARP 2000 så bruker dei som følgte med rådane :)

Fekk stempla igjenn frå bearbeiding i dag så er klar for å montere bunndel no :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...