Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig imponerende :) Digger GTR kittet :D Når skal bilen være ferdig ? Hva gjør du angående bremser ? Skal bilen ha skilt og godkjennes med turbo ?? :D

Dette er ingenting mot det sinnsjuke prosjektet du held på med :applause: Men takker :)

Ja trur da kan bli bra da der!! Planen var å ha alt ferdig til mai-juni.. Men pga trøbbel med motor så kan breddekitet henge i ein tynn tråd i år :( Nekter å stå over ein sesong bare for å få det på!!

Ang. bremser kjører eg med M3 3,2 framme å bak, funket kanon i sommer. Bremser så fan,, så kjører det ein sesong til så får vi sjå korleis det funker no med litt meir pøk :twisted: Om det blir problem så kjøper eg nok XYZ bremser av Pit'n.. (Husnes Pit Stop Service) samme plassen eg kjøpte coilover's..:)

Blir nok lite godkjening blir for mykje stress, + dyrt å reise til Tyskland for så å få vite av Biltilsynet at det ikkje er godt nok #-o

Og etter at breddekitet er montert så har ein jo enda eit problem.. :)

De selger GTR kitt hos http://www.schmiedmann.no/ :D

Stemmer, har sett det. Men er ikkje likt å koster skjorta der då :)

Fann mitt på Ebay, men må jo sei da har vore ein del fram å tilbake ang. betaling og forsendelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg tok ikke helt den, men det er er ikke noe å si på å være på den sikre sida.

Du kjører E85? hva effektmål har du? å ta å legg ut grafen fra mappinga, har lurt meg i hel på om det er "hverdt" å legge ut 20000,- på stroking :)

Nei kjører -98, ang effekt så vil eg ikkje meir enn 500, men vanskelig å sei for er nok momente som kjem til å gå i taket.. Du treng ikkje være redd for da, den kjem ut :) 20000,- er jo relativt, det er jo tross alt bare veiven som kjem i tilegg. Å den fekk eg ein kanonpris på hjå Koed!! Men hadde ikkje kjøpt samme stempel igjenn, å råder ville gått rett på lavkomp stempel å H profil:) men lærer jo ein del mens ein held på. Var ikkje planen å bygge turbo motor av den så fort. Er første motor'n min dette, å sta som eg er blir da ein del ''learning by doing'' :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg tok ikke helt den, men det er er ikke noe å si på å være på den sikre sida.

Du kjører E85? hva effektmål har du? å ta å legg ut grafen fra mappinga, har lurt meg i hel på om det er "hverdt" å legge ut 20000,- på stroking :)

Nei kjører -98, ang effekt så vil eg ikkje meir enn 500, men vanskelig å sei for er nok momente som kjem til å gå i taket.. Du treng ikkje være redd for da, den kjem ut :) 20000,- er jo relativt, det er jo tross alt bare veiven som kjem i tilegg. Å den fekk eg ein kanonpris på hjå Koed!! Men hadde ikkje kjøpt samme stempel igjenn, å råder ville gått rett på lavkomp stempel å H profil:) men lærer jo ein del mens ein held på. Var ikkje planen å bygge turbo motor av den så fort. Er første motor'n min dette, å sta som eg er blir da ein del ''learning by doing'' :twisted:

Ja, men jeg har allerede kjøpt stempler og råder, så da må jeg ny veiv=8000 + stemplet 8000 å evt billige råder for 4500.

Koster jaggu å vær kar :) men kan jeg spør om hvorfor du gikk for så store dyser og turbo? når du sier 500 maks så vil du vel ha en kjørbar motor med mye i bunn eller vil du hente ut mer på sikt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg tok ikke helt den, men det er er ikke noe å si på å være på den sikre sida.

Du kjører E85? hva effektmål har du? å ta å legg ut grafen fra mappinga, har lurt meg i hel på om det er "hverdt" å legge ut 20000,- på stroking :)

Nei kjører -98, ang effekt så vil eg ikkje meir enn 500, men vanskelig å sei for er nok momente som kjem til å gå i taket.. Du treng ikkje være redd for da, den kjem ut :) 20000,- er jo relativt, det er jo tross alt bare veiven som kjem i tilegg. Å den fekk eg ein kanonpris på hjå Koed!! Men hadde ikkje kjøpt samme stempel igjenn, å råder ville gått rett på lavkomp stempel å H profil:) men lærer jo ein del mens ein held på. Var ikkje planen å bygge turbo motor av den så fort. Er første motor'n min dette, å sta som eg er blir da ein del ''learning by doing'' :twisted:

Ja, men jeg har allerede kjøpt stempler og råder, så da må jeg ny veiv=8000 + stemplet 8000 å evt billige råder for 4500.

Koster jaggu å vær kar :) men kan jeg spør om hvorfor du gikk for så store dyser og turbo? når du sier 500 maks så vil du vel ha en kjørbar motor med mye i bunn eller vil du hente ut mer på sikt kanskje?

Ka slag har du på råder?? Du kan jo bruke stempler å råder på stroker veiv :) Om dette oppsette blir bra kjem eg til å vurdere samme veiv men med mindre boring på event. neste bygg.

Hehe, tanken var å gå over på E85 å hente litt til. Men har jo fått vite at dei RC dysene ikkje er så glad i E85 så der rauk den planen med dei dysene :) Tanken var heller ikkje å skifte råder i denne så no kan nok kurvene komme til å sjå anerledes ut 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei gjort litt i dag og. Fått byttet bolter på veiv lager å sjekket klaringer :)

Dårlig med bilder men er ikkje nett så mykje å legge ut heller :)

Håper pakningen kjem i måro så er da ikkje mykje som mangler på at eg kan få samla motor'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra effektiv du :P gjer noko nesten kvar dag ;) ikkje mange som gjer de her inne på prosjekt trådane sine !!

Takker:) Prøver å få gjort litt kvar dag, men blir jo ikkje gjort så masse som ein hadde håpt på :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...