Nupen1 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Du gikk for sånne panserlåser ja? har du flere bilder av disse? fra undersida av pansere å sann? vurderer denne typen jeg også!
Nupen1 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Du gikk for sånne panserlåser ja? har du flere bilder av disse? fra undersida av pansere å sann? vurderer denne typen jeg også!
Nupen1 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 blir bra dette:) noen små fine detaljer;) Hehe, ja du veit er dei små tinga som teller Må jo holde liv i tråden
brunsame Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Har du lagt forsterknings plater under bilen også der buret står? I tilfelle, skrudd di fast eller sveiset?
Nupen1 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Har du lagt forsterknings plater under bilen også der buret står? I tilfelle, skrudd di fast eller sveiset? Mulig litt vanskelig å sjå, men ha forsterknings platene inne i bilen. Sveist fast mot kanal og kanal og bakvegg mot org bensintank. Er så tynt å svakt gulvet at syns da blir for pinglete med bare fotplate på buret og forsterknings plate under bilen
brunsame Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Åja.. Ja, jeg laget til med litt tjukkere fot plater en dem som følgte med fra pedersen, så bruker jeg di som fulgte med under bilden;) tror det får holde;)
Nupen1 Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Er vel tid for ei lita oppdat. Fått klokka inn kammer,var litt for tidlig igang når den var i benken første gang. Så løftet er justert om. Fekk hjelp bremsesjefen til dette Ellers så kom no endelig flensen frå maskinering Så er håp om å få til nytt innsug no
2Fast4You Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Tok si tid med maskineriga av delene men bra det ordna seg:) Fekk han lagt begge flensane no?
Nupen1 Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Tok si tid med maskineriga av delene men bra det ordna seg:)Fekk han lagt begge flensane no? Dei seks siste kjem mandag Så då kan ein ta fatt på innsuget
Bimmer Ole Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 Vanvittig rått prosjekt å følge med på Blitt gjort litt med har jeg sett Stå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå