krist_olsen Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 har en e36 325 coupe med diverse mangler, må blant annet bytte koffertluke og bakfanger, ellers litt småfiks og lakkskader. 35000 m3 seter og fangere.
bmwkizn Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Jeg har en 318is coupe som muligens kan selges. Diamant sort med sort skinn, DVD +++ Ta kontakt om intresse.
sv90 Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 har en 318is jeg vurderer og selge coupe 95 modell full m pakke fra fabrikk bilstein pss8 dempere h&r senke fjærer h&r stab stag forann og bak 30 mm forann powerflex under hele bilen eismann eksos bakrute senker ACS sport seter i del skinn klima anlegg svart tak trekk ny lakkert for 1 måned siden. engle øyne lykter rust fri!!!!! ebc bremse skiver foran og bak med green stuff klosser intigrert rulle gardin m girkule med lys i varme seter lys pakke short shift 19'' gs magnum felger 16'' e90 felger med pigg dekk.. lakket hvite. byttet mellom toner foran. samt diskanter. 6x9 i hatte hylle. hifi anlegg (org) lille kjørekomp. km 202.000 går meget god til is og være.. siste generasjons m42 motor og er veldig frisk.. motorsport internasjonal lister på dørene og innstegslister.. men skal ha litt mer for den en det budsjette ditt er på.. ta kontakt om det er int.. er ikke sikker på om jeg skal selge enda..
can92 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 ingen ? har fortsatt ikke funnet en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå