BMWLarseren Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Lurer på å selge bilen min til fordel for E61. Solgt ny i Norge av Stenshagen Sapir sort metallic og sort skinn interiør, standard stoler Fin i lakken , lite steinsprut/lakkskader Bilen er har følgene utstyr: - Avtagbart hengerfeste - Skinninteriør - Solgardin i bakvindu - S/V dekk på orginale 16" alu - Xenon lys - Varme i rattet Har montert på Ac Frontspoiler , vinduspoiler og spoiler på koffertlokket. Felgene på de første bildene har jeg ikke lenger, og de M6 felgene på de andre bildene vil jeg ha på nybilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWLarseren Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 ingen som er på jakt etter en fin julegave ? kan pakke den inn inkludert i prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWLarseren Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Kan ta innbytte i E38 eller E39 touring. ikke 520i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Tar du denne som innbytte? viewtopic.php?f=51&t=177212 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWLarseren Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Ny pris. M6 felger følger med , siden nybilen ikke kan bruke de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Innbytte i SUV? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWLarseren Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Hvilken SUV tenker du på da? kjekt med litt mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Intr i 99 modell 530d i innbytte??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWLarseren Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Intr i 99 modell 530d i innbytte??? Er det en touring ? km , pris og hva utstyr er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Er desverre en sedan, den er gått 230 km, nettopp byttet ALT i understellet, er alt av utstyr som var levert med e39 i 99 i den, minus varme i ratt pga det er multifunksjons ratt og det ble ikke levert kombinert da 20" på sommer, 18" på vinter, bilstein dempere, shaddowline, cd magasin fjernet til fordel for dice electronics oppsett( ipod/ iphone plugg, får opp i displayet i bilen hva sangene heter å slik) ehhh.... Vet ikke hva mere jeg skal skrive jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Du kan se bort ifra meg, har en annen bmw på hånda nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWLarseren Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Er desverre en sedan, den er gått 230 km, nettopp byttet ALT i understellet, er alt av utstyr som var levert med e39 i 99 i den, minus varme i ratt pga det er multifunksjons ratt og det ble ikke levert kombinert da 20" på sommer, 18" på vinter, bilstein dempere, shaddowline, cd magasin fjernet til fordel for dice electronics oppsett( ipod/ iphone plugg, får opp i displayet i bilen hva sangene heter å slik) ehhh.... Vet ikke hva mere jeg skal skrive jeg Viss jeg skal ta denne i innbytte så blir det for å selge den videre , men va vil du ha for bilen da? hvilken farge er den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 jeg vet ikke hva de ligger på jeg... den er sort . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWLarseren Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 jeg vet ikke hva de ligger på jeg... den er sort . . . Har du noen bilder av den ? kunne gitt deg mellom 90k og 100k for den kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 nei takk . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå