bergkvist Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 hvor får jeg tak i sorte hella de lykter til e30? ser dei har på gs men det er med angel eyes. er interessert uten:) tips anyone?
bergkvist Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 var hvertfall stive priser på koed:/ har 20% på hella så kan jo hørre der:P
CV-Erik Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Koed har vel ikke Sorte DE lenger tror jeg. Jeg bestilte for 1-2mnd siden, og da hadde dem ikke på lager, og dem visste ikke når dem skulle få inn.. Så da venta jeg i 3-4uker, men de hadde fortsatt ikke fått inn, så da avbestilte jeg bare! Etter at jeg hadde avbestilt så skrev dem at dem ikke hadde det på lager i nettbutikken
Jørgen Lie Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Ligger noen sett til salgs på Ebay til en kurrant pris
Mikael-B Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Som sagt oppi her, Hellanor selger hvertfall. Schmiedmann og
Tuttifrutti Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Har ett par sett strøkne lykter, kan selge ene for rett pris. Steffen Dybdal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå