svartbekk Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Hallo. Kan noen gi meg et riktig svar på dette? En venn sa hvis man skjærte hull i hatthylla på en bil som e36 coupè så kommer den ikke igjennom eu-godkjenninga. Det må komme ifra fabrikken. Han hadde prøvd med en lik bil, og den kom ikke igjennom, for de sa at det var bæringa i bilen. Men det er jo ikke noe bæring i det hvis man bare tenker å skjære i materialet bak der, ikke i metallet under. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 ingen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Aldri hørt om dette før, tviler på at det skal gi deg noe problemer. Så lenge du ikke kutter vekk masse av avstivningene der, uansett hvilken kontrollør titter oppunder hatthylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Nei, jeg syns det høres merkelig ut. Men han hadde ikke laget hull i noe metall under der. Men han fikk ikke igjennom bilen, så jeg må bare dobbeltsjekke liksom Skal høre med statensvegvesen når jeg eu-godkjenner bilen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 tull å vas,har fire porter i hatthyllen på e36n min,ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Skal høre med statensvegvesen når jeg eu-godkjenner bilen jeg Da tror jeg du bare ber om problemer hvis du spør dem om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Skal høre med statensvegvesen når jeg eu-godkjenner bilen jeg Da tror jeg du bare ber om problemer hvis du spør dem om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå