SSM Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Lufter om noen er interessert i å kjøpe denne bilen og bygge noe utav den. Det er ikke så mye seriøs rust som jeg vet om, men er noe overflate. Sjekka bilen under når jeg var på EU kontroll, og jeg såg ingen rust. Ser veldig bra ut under. Nå kan jeg ikke huske om jeg hadde teppet utav når jeg la opp signal kabler, så hvordan det ser ut på "E30" plassene inni bilen kan jeg ikke si noe på. Det er jo muligheter for at jeg kan sjekke dette om noen ønsker det. Godkjent senket og EU godkjent til 2012 november. Er en del feil og mangler, men det er bare bagateller som ikke har noe å si for daglig bruk. -Servopumpe ødlagt, ble ikke no mer stress å kjøre så bestemte meg for å vente med det til det ble varmere i været. -Litt uhell merker i fronten fra i fjor vinter (sladding+brøytekant) -Blanke blinklys og mørke baklykter -Coupe med takluke -Bytta vippearmer, kam, register og toppakning feb. 2010 -Jeg har bytta olje og filter hver 10.000km, full syntetisk -Tenningslåsen ødlagd -Nye framskjermer har jeg liggende, ikke lakkert. Bruker bilen til jobb, trening, butikken hver dag, og starter med et glis hver gang om det skal bety noe! 25.000,-, kan også bytte i noe i bruks standard. Ikke E36. Fargen er Gletcherblau metallic. Bilder tatt 11/02-2011 Lite hull Hadde ikke tid til å ta ut den flaska og noen kvitteringer før jeg tok bilde Dashbord er uten sprekker Venstre bakskjerm, har komt etter jeg kjøpte bilen for 1.5 år siden. Knappenåls hull her. Tettet igjen så ikke det kommer vann inn i bagasjerom. Fant ut for et par dager siden at det ikke var plastikk der under fangeren!! På falsen i nærheten av tanklokk På taket Har vert et uhell med jekk eller løftebukk på denne framskjermen her sa forrige eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Hvilken pris hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 20.000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Har du noen bilder av bilen, både ut- og innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Kan altids ta noen å legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Det syntest jeg du skal gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Jaaaaaa, har ikke fått gjort det enda Er så mye veistøv på den nå, så skal ta når jeg har vaska den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Fortsatt til salgs? Har en 95' 318TDS touring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Bytte likt? hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Bytte likt? hehehehe Med andre ord ikke interisert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Hvorfor selge? Har veldig lyst på E30 igjen, men har for mange biler allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Sleng ut noen biler så har du kansje en potensiell kjøper her:) elelr ta bilder med støv på bilen og send meg på pm:) alt er bedre en ingen ting:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå