Puzgat Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Jeg byttet motor i min Bmw e34 2 liter 88 modell for 2 år siden, før og etter dette gikk motoren som en klokke. (Det er en m20 motor i den) men etter å ha kjørt med den en stund, så ryker clutch overføringslageret, så jeg plukker den fra hverandre igjen. Men etter jeg setter bilen sammen igjen, så fusker den når jeg nærmer meg 3,5-4k rpm:s men hvis jeg slepper gassen og trykker den inn igjen, så fusker den ikke på de første 20% av gassen men fra 20% og opp til 80% så fusker den. Hvis den begyner å tulle og jeg hiver gassen i bånn, så slutter fuskinga. men hvis jeg holder gassen mellom 20 og 80% når den fusker, så detter turtallet akkurat som at det ikke er noe gass på. Men hvis jeg holder gassen jevn og trykker inn clutchen så kommer turtallet, men så fort jeg slepper ut clutchen igjen, så gir gassen seg...:S Men det er veldig tilfeldig når den velger å oppføre seg som dette.. i starten elsket den å tulle sånn når jeg var på e6 og skulel forbi en trailer... men nå så er det litt hipp som hopp når den gjør det:S noen forslag til feilsøking?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå