Gå til innhold

E36 Alpina B3 til salgs.

cypher
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • 3 months later...
Du har prøvd å selge denne bilen lenge nå. i over 2 år. Hva er det som gjør at du ikke får solgt denne?

Prøvd i 2 år er vel å ta en smule hardt i. Har lufta den for salg 2 vårer før, og har ikke akkurat aktivt prøvd å selge den over 2 år, har aldri hatt en finn.no annonse på den, ble kun lagt ut her og en på autodb i forbindelse med at jeg lufta salg. Det at jeg lufter et salg betyr ikke at det er en bil jeg må selge?

Er som dirtydicky sier, en bil for spesielt interesserte.

Er ikke akkurat interessert i meningen din heller? Det var kun en seriøs henvendelse på den før nyttår, holdt da på å bytte den i en 200 sx s14.5, men jeg droppa det pga sx'en ikke var i den stand jeg forventa. Ellers har det ikke vert noen seriøse henvendelser på den, og det har heller ikke vert andre å sett nærmere på den. Så det er ikke noe gale med bilen om det var det du lurte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var importert i begynnelsen av 2000 tallet mener jeg, ant eiere vet jeg ikke i forbifarten, men det er noe som skulle vere enkelt å finne ut. Det er servicehefte på bilen også.

Alpina er skjelden vare ja, det lå ute en e36 alpina b3 cab for 2 år siden, den lå vel ute godt opp på 200' tallet når han la den ut(salgspris skal ikke jeg si sikkert, vet bare hva den lå ute for) Det ligger 2 stk ute til salgs i sverige, begge de ligger godt over det e36 m3 ligger i pris. I tyskland ligger den også bra i pris i forhold til m3.

Så etter min mening så er ikke prisantydningen min noen overpris akkurat.

Er det noe mer du lurer på så er det bare å sende PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...