Kjetil88 Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Slenger ut noen bilder av min "nye bil" har hatt den i en mnd nå. Bilen har gått 160.000 og den har god service historikk kjøpt ny av Okk entreprenør planene er og etterhvert få montert shadowline lister, gjerne noen innspill om dette er en møkkajobb eller om åssen det skal gjøres, tone vindue littegrann og hvis penger og muligheter dukker opp så vil jeg ha Alpina look på den med fangere og interiør minus treverk Så langt har jeg byttet koppholderen foran og fåretatt en nyretransplantasjon til svarte shadowline nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Dette så jo veldig bra ut, etterlyser noen bedre bilder Forresten, hva heter de store sommerfelgene dine? De så fantastisk flotte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Syns den var finere med chrome-grill jeg da men. Sommerfelgene sto jo helt utrulig godt til bilen da. Sort E39 er meget pent. Og syns du skal gjøre alvor av den Alpina-planen din. Kunne jeg tenkt meg også, men er ikke lett å få tak i brukt virker det som. Pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Angrer litt på at jeg solgte fangerne mine for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil88 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 skal prøve å få tatt noen bedre bilder, felgene er av type Rondell, tror nummeret er 0048 på de. Blir vel Alpina look etterhvert, men det er mange som antyder at man må ha et Alpina chassisnr for å få bestilt delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Neida, framfangere selges hvertfall løse på Koed uten at man trenger chassisnr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil88 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 har merket meg det de har på koed, fant også Alpina delekatalogen der, får koed tak i det uten chassisnr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 De skal gjøre det mener jeg, bare å sende de en mail event. På Schmiedmann selger de også begge typene løse (Preface og facelift) type 698 og 708. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil88 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 veit du åssen det er hvis jeg sånn tilfeldigvis skulle fått tak i et intstrument, er det plug and play? har også lagt merke til at det er 2 forskjellige utseende i "bånn" av instrumentet har det noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Bytte til et Alpina speedometer mener du? Vet ikke helt hvordan det vil bli med turtall osv. osv. da, har lite peiling på det egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil88 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 ja bytte instrumenter jaja får vel høre litt rundt, blir uansett et stykke frem i tid, mye snacks å få til bilen så blir vel dyrt i lengden, den skal jo tross alt ha litt fludium også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå