Jee9uz Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 som topic sier.. driver å pusler litt med e30min 86 mod. tenkte å ha en m50b25 turbo oppi, mye styr å få den godkjent? Skal også bygge om hele karroseriet til m3! ALT i stål selvfølgelig
Thelax Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Du må finne en E30 som har den forventa effekten originalt, og sammenligne den med din mtp forsterkninger, bremser oppheng etc. Evt søke etter andre biler som har fått godkjent større effekt. Du får heller ikke lov å endre for/bakaksel last, så motorens vekt spiller inn her. Mye fint på google, søk å du finner..
Jee9uz Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 Takker! Det er en orginal 320, men skal prøve å få tak i orginalt m3 understell med litt grommere bremser sånn jeg hadde tenkt hvertfall
Mr.Silver Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Ingen smal sak det du skal begi deg utpå, de liker å begynne å mase etter syklustester hvis man skal godkjenne med turbo, men kun om man har datasprut ettersom jeg har forstått det. Ett annet problem for/bak aksel vekt. Blir vell en del kilo tyngre på fronten med m50b25 og turbo. Må ikke overstige maks som står i vognkortet. Du får snike deg bort å høre med ditt lokale biltilsyn så får vi høre hvordan det går
Jee9uz Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 kanskje lettere å gokjenne med m50 først også turbo etterhvert? vet om en annen i område her som har fått godkjent med m50 uten noen store problemer.. kanskje litt værre med turbo med tanke på effekt osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå