BMWMorten11 Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Hei Hei! Har nå gått til innkjøp av en 2003 mod BMW E46 2.0L Coupe! Er kjempe fornøyd med bilen men føler jeg trenger litt bedre lyd i den! Har bestemt meg for at jeg skal ha en spiller med "flipp opp" skjerm og touch screen! Det jeg lurer på er, hva passer og hva passer ikke? Har brukt 160 000 på bil så har ikke all verdens penger og bruke på spiller, skal ikke ha det beste av det beste, men noen som funker greit. Om noen har noe brukt så er det bare og si ifra! Takker på forhånd Morten F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMorten11 Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Anyone? Er min første BMW og har ikke all verdens erfaring med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 skal jeg anbefale deg spiller med flippflopp skjerm så vil det være at du kjøper av riktig merke. Alpine eller pioneer eks. Kjøper du noe i merke av clarion eller lignende vil levetiden ikke være det samme og ved evt reklamasjon et problem http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=172 her er et fint nettsted det går an å kjøpe spiller Råder deg til å lese litt her på de forskjellige, så søke opp navnet på youtube å se hvordan den er i bruk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå