aottesen Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Ser det er en del som selger sorte griller på eBay. Alt er selvfølgelig kina-japan kopier. Men, fant et sett til en fantastisk pris, men de skriver at de passer 120i og 130i only. Er det forskjell på de to og andre 1-serier? Tenkte spesifikt på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebbevanb Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Er dette de samme som du har på bilen din nå på de nyeste bildene? Kanskje jeg må bestille samme, begynner å bli lei de originale nyrene. Og prisen var jo heller ikke ille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 FOR ALT I VERDEN, --IKKE-- kjøp de der! Det ER de jeg har på bilen nå, men det er etter å ha støpt hjemmelaga fester til de. Plasten de er støpt i, er så sprø, at for det første, så var halvparten av festene knekt da de kom, og de få som var igjen, knakk i det jeg forsøkte å lirke de forsiktig på plass. GS kjører kampanje på nyrer nå. 780,- for GODE nyrer.. Spar en helg ekstra, og gjør degselv en kjempetjeneste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casle Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Et relatert spørsmål som jeg håper dere kanskje kan hjelpe med... Er grillen GS Bildeler selger kun for M-sport fangeren? Jeg har funnet sorte nyrer med nummer 51712150366 og 51712150367 som realoem.com sier skal passe til min bil (pre facelift uten M-sport fanger), øverste to modellene her: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=95 Noen som vet hva kommentaren i Notes til høyre betyr "See PIZ SZ_124_09_09"? Har prøvd å få info om dette fra Stenshagen men de har vært lite informative, de sier bare at ja nyrene vil passe på bil t.o.m 2007... men ikke om de passer på standard fanger. Jeg VIL ha originale sorte nyrer på min pre FL "ikke m-sport" 120d!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Hvor bor du da? Jeg har de gamle orginal-nyrene liggende, så kan måle de mot dine orginale.. Så finner vi fort ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casle Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Bor rett utenfor Oslo, så det blri nok litt langt, men takk for tilbudet . Men har du M-sport fanger så skal det visst være forskjeller på den originale. Har veldig lyst å få tak i noen originale og ikke noe ebay ræl. Mulig jeg kan prøve å henvende meg til Bavaria eller GS Bildeler, kanskje jeg får et bedre svar på om de grillene vil passe min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 GS har i allefall en service få kan skryte på seg. Sving innom og klips av ene nyren og spør om du kan få prøve en hos de. Utførelsen på de jeg har på nå er veldig bra, men klipsene var ubrukelig. Ligger bilder av de på linken i signaturen min, så kan du bedømme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebbevanb Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Takk for det da! Hadde vel blitt bortkastede penger da jeg ikke er så dreven til å mekke på plast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Hvis du tenker på at staten skal ha sitt, for at du handler ting, så tror jeg jaggu prisen ble omtrent den samme for de jalla ebay-nyrene, som om jeg hadde tuslet opp og handlet GS-nyrer på tilbud... Menmen, fikk krevd pengene tilbake, og fikset nyrene så nå er det jo på stell .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebbevanb Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 så sant! Det tenkte jeg ikke på, ja da skulle valget være ganske enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Ser ut som om det er samme grill på M og ikke-M. http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=51&fg=20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå