Dekkbrenneren Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Hei Selger en 1994 BMW e36 325iA coupe, vanos. 185 på telleren, servichefte. Lufte denne for salg og ser om det er noe interesse. Jeg selger bilen min pga behov for stasjonsvogn, gjerne en ny bmw. Kan vel også byttes. Har hatt denne bilen i 2 år nå og har funket bra hele tiden. Skal EU-godkjennes i Januar så selges ikke før det Er nyoverhalt topp på den, den andre ble varm og sprakk, pga vannpumpe og viskosekoblingen tok kveld for 1 år siden. Lite rust, men noe på venstre framskjerm og litt bak. Nye sommerdekk på M3 felg. og 1 par nye vinterdekk. Fint skinn int. startsperr, klima++ Bilen er hel og pen, bra stand. Godt tatt vare på av meg og forrige eier. JOM coilovers senkesett. har m3 ratt, speil, og en liten spoiler liggende som også skal på pris: 65.000 Tlf. 47285882 Christoffer G ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Noen som kunne tenke seg denne? eller bytte? helst Jeep cherokee, chevy blazer, sub 4*4 eller forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole411 Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Hvor står bilen, evt rust skader ?, jeg har en kawasaki kx 450F 2006 modell som jeg gjerne vil bli kvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole411 Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 sry, så ikke prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Bilen står i Sandnes, finnes rust på venstre framskjerm og venstre baksjerm, ellers veldig bra Prisen er jo diskuterbar, kan jo også ta den mopeden som delbetaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnfire Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 hei er du intresert i og bytte mot denne bilen? viewtopic.php?f=38&t=172843 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Den så temmelig bra ut og alt det der, men ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole411 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 bytte i en bmw e30 318/320 ? pm meg for mer info etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå