yeahE39 Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Hei, jeg kobla til tåkelys på bilen min.(E39 520i) ledninger og bryter er der fra før.. da jeg kobla til lysa regna jeg med at det kom til og funke med engang. prøver og lete etter sikkringen som er til dette, men finner ingenting.. har prøvd og sette inn en sikkring i alle ledige holdere men det skjer fortsatt ikkeno. forstår ikke en dritt, og føler meg flau over at jeg ikke klarer og finne ut av en så liten ting selv. håper dere flinke BMW entusiaster har noen innspill, TAKK
manta-a Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Ska det ikke være ett rele på grøftlys?Kan jo være att du ikke har det i sikringsboksen.
yeahE39 Skrevet November 27, 2010 Forfatter Skrevet November 27, 2010 Ska det ikke være ett rele på grøftlys?Kan jo være att du ikke har det i sikringsboksen. jeg har null peiling.. derfor jeg prøver og få "kontakt" med noen som har grøftelysa og har vert borti dette..
toffe92 Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 1 :ta ut bryteren og mål med multimeteret og se om du har strøm bryteren. (det har du sikkert ikke) 2: pærene må du sjekke da:P bruk pipern på multimeter og sjekk for sikker hets skyld at det er kontakt der:D 3:sjekk om det er noen opene plasser til relee, står kansje i håndboka hvor forskjellige releer skal stå. 4:sett i pæra lykta. bruk pipern på multimeteret, følg ledningen(e) fra grøftlyset til sikringsboken, ta multimeteret på plusskabelen og på jording, (på e34 er det bare + kabel til tåkelyset, tror pæresokkelen er jordet til chassi hvis jeg ikke tar feil ) har ikke vært borti e39 før, men kan kansje hjelpe deg arrester meg hvis jeg sier noe feil:)
Anbefalte innlegg