olavesen Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 lurte på å hente m3 i england å bygge om 320`n. noen som vet om det er mulig å få alt det elektriske til inni bilen flyttet over til min. eller er det sykt mye arbeid?? altså tenkte alle ledninger. for bilen min er uten ac å uten kjøre comp. så vært greit å fått alt over i min
bård Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Det går fint å flytte over hele elnettet fra den høyrestyrte, litt ekstraarbeid blir det.
olavesen Skrevet November 28, 2010 Forfatter Skrevet November 28, 2010 så det må ikke skjøtes noen kabler eller noe. å det er mulig å legge ting ca der de skal være ?
Olelink Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 El.nett fra høyrestyrt passer ikke rett over nei, sier seg selv med rattet på feil side og en del komponenter i motor rom på feil side. Så noe kabelmiks blir det helt klart.
olavesen Skrevet November 28, 2010 Forfatter Skrevet November 28, 2010 vis jeg legger det opp ned, da blir det jo noe i nærheten?. regnet ikke med at jeg kunne kaste det inn så var det greit. men greit om det var sånn halveis
-Erik- Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 vis jeg legger det opp ned, da blir det jo noe i nærheten?. regnet ikke med at jeg kunne kaste det inn så var det greit. men greit om det var sånn halveis Om du speiler det eller legger opp ned, blir vel blink høyre til blink venstre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå