Gå til innhold

E36 316 cupè 1994

Marius;)
 Share

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en 94mod. 316 som jeg skal selge:) bilen er meget strøken sett bortifra 1framskjerm som er rustet ( følger med ny:) 248.000km nylig byttet olje å filter for vinteren:) det er byttet olje gjevnlig på den å godt tatt vare på:) intrøret er meget strøkent å bilen er hel å fin:) bilder kommer om et par dager:)

Satt prisen til 25.000k jeg mener dette er meget billig:)

Mvh Marius

ingen som kunne tenke seg en billig å pen e36?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei! er på utkikk etter en e36 coupe og har penga klare.. send meg gjerne en melding med litt info om bilen eller ring på 95883812 :)

har penger klare og bor ikke altfor langt unna hønefoss

edit: lettere å holde oversikt på telefon enn å logge inn her, for det glemmer jeg ganske ofte hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Beklager at det ikke har kommet noen bilder:(

men bilen MÅ selges til/iløpet av denne helgen som kommer 28-30jan.

Kom med bud, BILEN SKAL BORT.

er i forsvaret, får dessverre ikke skaffet noen bilder.

Det er rust på begge framskjemer, venstre side er ikke ille ( nye/brukte bedfølger ) rust på bagasjeluke som er "prøvd" fikset på av forrige eier. venter på ny dør på pasasjer side ( liten skade:( ellers er bilen veldig hel å fin:) takluke, elvinduer, nedfelbare bakseter, elspeil, alarm , sentrallås, Cupè:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med første øyekast på hva du skriver virker ikke 25 som no røverkjøp. kom med bilder så kan vi muligens bli enige om en pris

Nei så får du se en gang til.... "MÅ SELGES TIL HELGA" jeg regner ikke med å få 25 da!!

Så står det også at jeg ikke får tak i bilder for jeg er ikke hjemme:( beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns 10000,- hørtes ut som ett bud skal vær MER en fornøyd med, i det siste har det gått mange 318IS coupe som er i bedre forfatning for 15-20k, så 10 er nok noe du skal være glad for, jeg hadde tenkt til å by deg 7000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...