Marius;) Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Ikke lengre til salgs på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Hei jeg har en 94mod. 316 som jeg skal selge:) bilen er meget strøken sett bortifra 1framskjerm som er rustet ( følger med ny:) 248.000km nylig byttet olje å filter for vinteren:) det er byttet olje gjevnlig på den å godt tatt vare på intrøret er meget strøkent å bilen er hel å fin:) bilder kommer om et par dager:)Satt prisen til 25.000k jeg mener dette er meget billig:) Mvh Marius ingen som kunne tenke seg en billig å pen e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Legg ut bilder du Også av framskjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kayen Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 noen bilder hjelper godt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunshi Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Hei! er på utkikk etter en e36 coupe og har penga klare.. send meg gjerne en melding med litt info om bilen eller ring på 95883812 har penger klare og bor ikke altfor langt unna hønefoss edit: lettere å holde oversikt på telefon enn å logge inn her, for det glemmer jeg ganske ofte hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 bilder,er interesert send pm med nr ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Beklager at det ikke har kommet noen bilder:( men bilen MÅ selges til/iløpet av denne helgen som kommer 28-30jan. Kom med bud, BILEN SKAL BORT. er i forsvaret, får dessverre ikke skaffet noen bilder. Det er rust på begge framskjemer, venstre side er ikke ille ( nye/brukte bedfølger ) rust på bagasjeluke som er "prøvd" fikset på av forrige eier. venter på ny dør på pasasjer side ( liten skade:( ellers er bilen veldig hel å fin:) takluke, elvinduer, nedfelbare bakseter, elspeil, alarm , sentrallås, Cupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 bilder,er interesert send pm med nr ditt 92821480. Mvh Marius;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 med første øyekast på hva du skriver virker ikke 25 som no røverkjøp. kom med bilder så kan vi muligens bli enige om en pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 med første øyekast på hva du skriver virker ikke 25 som no røverkjøp. kom med bilder så kan vi muligens bli enige om en pris Nei så får du se en gang til.... "MÅ SELGES TIL HELGA" jeg regner ikke med å få 25 da!! Så står det også at jeg ikke får tak i bilder for jeg er ikke hjemme:( beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw vest Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 10000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 10000? Herregud! tusen takk for seriøst bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 jeg syns 10000,- hørtes ut som ett bud skal vær MER en fornøyd med, i det siste har det gått mange 318IS coupe som er i bedre forfatning for 15-20k, så 10 er nok noe du skal være glad for, jeg hadde tenkt til å by deg 7000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå