Exscalibur Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 trenger litt råd angående montering. ice: av det jeg har. 1-12 tommer fusion element dobbel spole. 1-http://www.bestbilstereo.no/index.php?nr=90&case=4&id=2479&idkategori=74&kat_name=&prod_name=Digital Monoblokk 5200 Watt Max Power Handling&startrow=24 lite problem også angående forsterker. i ettertid skriver forhandler på sin hjemmeside at den trenger 4 volt styrestrøm ka gjør ei da? men til det store spørsmålet siden jeg da trenge plass til barnevogn kor skal jeg gjøre av alt? så det også skal se fint ut da seff. og jeg tenkte jeg skulle prøve og felle inn noen multimedia skjermer i nakkestøttene. noen som har prøvd det før og ka kan eventuelt passe der? bør jeg også ha ekstra batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå