Olan Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Den tempføleren som sitter på thermostathuset, gir den kun et signal til instrument i dash eller har den noen annen funksjon også ? Problemet er at den er jallakoblet på bil nettet fra forrige eier eller noe slikt og jeg har null indikasjon i dash + at bilen går ulovlig høyt på tomgang. Kan dette ha noe med hverandre å gjøre ?
JENSSEN Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 den går på tomgangen din, ang hvor mye drivstoff den skal ha, går også til vifte, vist du har el-vifte,
Olan Skrevet November 28, 2010 Forfatter Skrevet November 28, 2010 Da kan det være en ide å få orden på den rimelig kvikt, noen som har delenr på den ? finner den ikke hos gs
ehrnst Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 det er en brun og en blå kontakt. den ene går til instumentet, mens den andre går til ECU. Husker aldri hva som er hva desverre
Olan Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 Hvis jeg ikke tar helt feil så går både den blå og brune til et stikk bak på blokka så jeg kan jo ta å bytte hele greia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå