tic`n Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Er usikker på om jeg skal kvitte meg med disse, men ønsker meg egentlig felger med kant.. Som Brock B1, Bortet A, Acev A.. Ikke helt sikker på hva disse heter, men sett makene inne her som jeg tror det sto M-sport eller noe.. Litt småskader her og der, men ikke urunde eller skeive. 8x18. Et40. Sitter 225/40R18 på de. Litt kantslitt, men ikke værre enn at jeg hadde tenkt å bruke de til sommern. Er helst på utkikk etter noe i 18", ikke noe mindre enn 17". Orker ikke styre med å sende dette, da jeg fremdeles er usikker på om jeg i det hele tatt vil kvitte meg med de.. Ikke vasket på bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Du selger de ikke da? Evnt pris. Så kan du kjøpe deg det du føler for av kantfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Er en mulighet, men er som sagt itte helt sikker på om j vil kvitte meg med de heller.. Hadde egentlig vært hvis j kom over no litt gromme felger:) Men har ikke sett no spess som frister enda.. Vet egentlig ikke heller hvor mye disse er verdt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Skulle hatt jul fort jeg da jeg driver selger e46'n. De er jo ikke verdt all verden pga de er så stygge. tippe rundt 3000-3500kr når en ser hva fine hele slike går for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 hvor i landet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Han bor på Dokka i Oppland. 5 mil nord for Gjøvik ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Stemmer med plasseringen. Hmm.. Nesten ikke no vits i å selge de da for meg. Trenger nok litt mer for å skaffe meg noen av de felgene som frister meg om dagen.. Blir nok sikkert ta'n å blåse'n de og lakkere de selv i vinter jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Ja må nok legge i en god del mere for å få noe av det du ønsker. De her er ikke så forbanna dyre nye heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Da blir disse pusset opp i vinter. Så ser vi om det heller blir salg av de litt tettere ved sommer'n:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå