Geffi Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 G-RACING : takk for det bmwe30is: ingen komentar:P, eg som hadde ein Gn ja har du gosykkelen endå ?? Lapin Kulta: begynne å komme seg ;P hehe bestilte litt nye klips og div deksler til M3 i sist veka som nu er komt i hus dekselet som dekker over ledningsnette inn mot cupe vifta har ei lita sprekke så den motte byttast ut, viktig at det ser pent ut nå ein opner panseret. tanken til kjølevannet ser ut som ny men lure i å kjøpa ny spylevesketank for den har falma litt med åra. kjølevifta er fjerna og erstatta med elvifta så må få tak i ny eller brukt ein plass og fjerne el.vifta igjen slik at det blir orginalt igjen. er montert nåko eksta alarm greier og som eg skal riva ut , i tilegg til eit eksta nøkkelhull og på v.dør som ikkje ser ut månaskin! dette skal fjernast før lakk. Er ikke M3 levert orginalt med el vifte?
haraldsenracing Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 update! har vore mye overtids jobbing i det siste så har ikkje fått gjort så mye med m3`n uten om litt montering av småting. kom pakke i fra både Koed og gs i går med masse nye klips og div , så blir ei økt i kveld med montering var og handla nye alsfalt matter til å lima på gulvet, men fant ut at det ikkje nøtta å lima dessa fast uten å bruka varmepistol til å forma dei med, så fekk lånt med ein i dag. er feil på nette i dag tydligvis så får ikkje lasta opp bilder nu
Thunegutt Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Bra potensiale i denne M3`n. Bra det kommer noen ekstra i området
e30 tic Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Bra potensiale i denne M3`n. Bra det kommer noen ekstra i området Den blir fin nå! Fikk hjulpet Haraldsen med å montere litt lister og pakninger idag. Thune skrik ut om du vet om noen grom hjul som passer denne bilen
haraldsenracing Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 blei gjort ein del i kveld med god hjelp av e30tic fekk montert på lister, litt interiør og div smått . kuka ein del med ledningane under dashboarde siden det e montert slik forbanna defa alarm som berre er i veien. la opp ledningane på gulvet fint samtidig så eg strekte opp ein ny phono kabel til stereon. asfaltmatte monteringa gjekk smidigt når eg brukte varmepistol , var ikkje så stridige og porøse då må til med litt skin forfriskning på interiøre, er ganske så soltørka fant eg ut når eg sko hiva i baksetene får fremdeles ikkje til å laste opp bilder
turbo1991 Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Bra potensiale i denne M3`n. Bra det kommer noen ekstra i området Den blir fin nå! Fikk hjulpet Haraldsen med å montere litt lister og pakninger idag. Thune skrik ut om du vet om noen grom hjul som passer denne bilen Her har du grom felger vettu viewtopic.php?f=18&t=192368
haraldsenracing Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 blei gjort litt smått i helga også så går rette veien skal på lensmannskontoret og henta skilta i dag , og så til lakkeraren med venstre framskjermen og vinga som eg ikkje var heilt fornøyd med etter lakkering.
SSM Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Felger: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28655149
haraldsenracing Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 bra dei ,men ikkje heilt det eg kunne tenkt meg. er mest sugen på gull senter for å bryta av litt så det ikke blir for masse sølv siden bilen er det.
haraldsenracing Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 var og henta framskjermen og vingo fra lakkering i går , siden eg ikkje va heilt fornøyd med dei. tektylerte hjulbuane bak i går og skrudde på bakfangaren og dekslene under bak. begynte og justera inn framskjermane , men må justera pansere litt før eg er fornøyd med klaringane. m3`en skal får limt i ny front ruta på mandag eller tirsdag i neste veka så då er den klar for veien får legga ut litt bilder av det som er gjort i det sista siden eg ikkje har fått til å lasta opp bilder før nu. lister montert rundt ruto og på tak div knask fra GS og Koed ny sikringsboks deksel nye asfaltmatter
winchester Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Hvor fikk du tak i den lydisoleringen i motorrommet? Har lett lenge etter den, men finner ikke delenummer. Ta det gjerne på PM.
G-RACING Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Kjøpte min isolering på GS, 800 for alle mattene i motorrommet Ser forøvrig fortsatt flott ut
winchester Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Ja, men jeg vil ha en slik heldekkende matte, ikke den tredelte stygge.
haraldsenracing Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 har fått montert ferdig bilen i helga venetr berre på å få limt i ny front rute så eg håper kjem snart hadde plan om å legge ut bilder av helgas økt men har surra vekk minnebrikkelesaren så får ikkje lasta opp bilder Hvor fikk du tak i den lydisoleringen i motorrommet? Har lett lenge etter den, men finner ikke delenummer. Ta det gjerne på PM. lydisoleringa i motorrummet er orginalt så er ikkje eg som har montert det
winchester Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Hmm, den var så hel og pen at jeg trodde du hadde kjøpt en ny, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå